پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۶۷۱
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی با اشاره به آخرین برآوردهای انجام‌شده در خسارت‌های سیل گفت: ۱۲ منزل روستایی در شهرستان‌های راز و جرگلان و مانه و سملقان دچار تخریب براثر سیل شدند.او به امدادرسانی نیروهای امدادی هلال‌احمر در ۴ حادثه جاده‌ای نیز اشاره کرد و گفت: طی این سوانح جاده‌ای خوشبختانه هیچ‌کسی فوت نشده و ۷ نفر حادثه‌دیده در این حوادث مورد امداد نیروهای هلال‌احمر قرار گرفتند.

شعارسال:مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی با اشاره به آخرین برآوردهای انجام‌شده در خسارت‌های سیل گفت: ۱۲ منزل روستایی در شهرستان‌های راز و جرگلان و مانه و سملقان دچار تخریب براثر سیل شدند.

محسن نجات  با اشاره به آخرین اقدامات انجام‌شده از سوی هلال‌احمر خراسان شمالی برای امدادرسانی به سیل‌زدگان اظهار کرد: ۲۰ روستای استان در شهرستان‌های مانه و سملقان و راز وجرگلان متأثر از سیل بوده‌اند که امدادرسانی اولیه به آنها انجام‌شده است.

وی با تشریح این اقدامات گفت: توزیع ۲۱۵ بسته غذایی یک‌ماهه در مناطق سیل‌زده و ۵۰۰ قوطی کنسروجات برای گذر از نخستین ساعات بحران در این مناطق و میان خانوارهای نیازمند ازجمله اقدامات غذایی بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی همچنین از تخریب ۱۲ منزل در این شهرستان‌ها و براثر سیل خبر داد و افزود: ایجاد اسکان اضطراری با ۲۸ تخته چادر هلال‌احمر مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در نخستین ساعات امداد به این مناطق بوده است.

وی در انتها به امدادرسانی نیروهای امدادی هلال‌احمر در ۴ حادثه جاده‌ای نیز اشاره کرد و گفت: طی این سوانح جاده‌ای خوشبختانه هیچ‌کسی فوت نشده و ۷ نفر حادثه‌دیده در این حوادث مورد امداد نیروهای هلال‌احمر قرار گرفتند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت انتخاب، تاریخ انتشار1فروردین 98، کدخبر: 466216،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین