پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۰۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
محسن نجات مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی در خصوص امدادرسانی به منازل آسیب‌دیده مانه و سملقان در خراسان شمالی اظهار کرد: در سیل شهر آشخانه خوشبختانه تخریب صد درصدی نداشتیم اما تعدادی از منازل ۶۰ تا ۷۰ درصد آسیب دیدند.
شعار سال :مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی گفت: در سیل شهر آشخانه خوشبختانه تخریب صد درصدی نداشتیم اما تعدادی از منازل ۶۰ تا ۷۰ درصد آسیب دیدند.

محسن نجات در خصوص امدادرسانی به منازل آسیب‌دیده مانه و سملقان در خراسان شمالی اظهار کرد: با پیش‌بینی جاری شدن سیلاب در شهر آشخانه نیروهای جمعیت هلال‌احمر از ساعت ۲ و ۴۵ دقیقه صبح امروز به منطقه اعزام شدند و با اقدام به‌ موقع امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر ۴۵ منزل مسکونی، ۱۹ باب مغازه و پارکینگ که در مسیر جریان آب قرار داشتند پیش از جاری شدن آب در ساعت ۸ صبح تخلیه شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی افزد: از همان ساعات اولیه و پیش از جاری شدن آب ۱۰ تیم به همراه ۱۰ دستگاه لجن‌کش در  مناطق مستقر شدند. جاری شدن آب و ورود آن به ۴۵ منزل مسکونی و مغازه خسارتی به آنها وارد کرد که تیم‌های ارزیاب مشغول بررسی هستند، خوشبختانه تخریب صد درصد نداشتیم اما تعدادی از منازل ۶۰ الی ۷۰ درصد آسیب دیدند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا،تاریخ انتشار:27 اردیبهشت1398،کدخبر:381879،ana.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
0
0
بسه دیگه به خدا چرا اخه تموم نمیشه این مصیبت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین