پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۲۹۲
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
به نقل از هلال احمر گلستان، «محمدعلی هروی» گفت: به منظور تسهیل در امر امدادرسانی به سیل زدگان گلستان؛ پنج فروند قایق موتوری از سازمان امدادو نجات کشور تحویل جمعیت هلال احمر استان شد.
شعار سال : مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: پنج فروند قایق موتوری برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده گلستان تحویل جمعیت هلال احمر استان شد.

 به نقل از هلال احمر گلستان، «محمدعلی هروی» با اعلام این خبر گفت: به منظور تسهیل در امر امدادرسانی به سیل زدگان گلستان؛ پنج فروند قایق موتوری از سازمان امدادو نجات کشور تحویل جمعیت هلال احمر استان شد.

وی افزود: این قایق‌های موتوری از نوع قایق‌های سبک بادی عملیاتی (جیمینی) هستند که ویژه عملیات امداد و نجات در شرایط سیلابی به شمار می‌روند.

هروی تصریح کرد: این قایق‌های عملیاتی با ارزش هر یک 100 میلیون تومان در مناطق سیلابی استان مورد نیاز به کار گرفته می‌شوند.

وی بیان کرد: با ورود مجدد سیلاب در برخی مناطق شهرستان آق قلا 105 نجاتگر با 9 خودر‍وی امدادی به منطقه اعزام شده‌اند و با تمام قوا مشغول امدادرسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: با ورود مجدد سیلاب به برخی از مناطق آق‌قلا و آبگرفتی منازل، تاکنون 2291 نفر در 10 نقطه از شهرستان آق‌قلا اسکان داده شدند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:8 اردیبهشت1398،کدخبر:98020804085،www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین