پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۱۵۱
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی با تاکید بر اینکه این سازمان منعی را برای کمک‌های مردمی به سیل زدگان ندارد، گفت: متاسفانه برخی از افراد نسبت به این موضوع مطلع نبوده و اعلام کرده‌اند که فقط هلال احمر و کمیته امداد حق اعلام شماره حساب را دارند.

شعارسال:محمدعلی کوزه‌گر با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی نیر بر اساس قوانین و مقررات می‌تواند نسبت به جمع آوری کمک‌های نقدی برای سیل زدگان اقدام کند، اظهار کرد: متاسفانه برخی از افراد نسبت به این موضوع مطلع نبوده و اعلام کرده‌اند که فقط هلال احمر و کمیته امداد حق اعلام شماره حساب را دارند، در حالی که سازمان بهزیستی یک دستگاه دولتی و مورد اعتماد مردم بوده و سیل وی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی برای جمع آوری کمک‌های نقدی اقدام به راه‌اندازی پویش لبخند مهربانی "گلستانم آرزوست"، کرده است، افزود: این پویش در راستای حمایت از افراد سیل زده در استان گلستان راه‌اندازی شده است و هموطنان می‌توانند از طریق این پوشش از سیل زدگان حمایت کنند.

کوزه‌گر تصریح کرد: با توجه به اینکه پویش اشاره شده راه‌اندازی شده است، سازمان بهزیستی برای کمک برای سیل زدگان در سطح استان‌ها چادر برپا نکرده است و هموطنان می‌توانند از طریق این پویش و یا با مراجعه به ادارات بهزیستی در سطح کشور کمک‌های غیر نقدی خود را اهدا کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور خاطر نشان کرد: سازمان بهزیستی به عنوان یکی از سازمان های حمایتی در کشور دارای 5 میلیون مددجو است و تمامی فرایند کمک‌های مردمی از طریق سازمان‌های نظارتی و بازرسی در سطح کشور کنترل و نظارت می‌شود و مشکلی را برای جمع آوری کمک‌ها ندارد.

به گزارش تسنیم، چندی پیش جواد جاویدنیا معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی اعلام کرده بود که هر گونه جمع آوری کمک‌های مردمی توسط اشخاص و سازمان‌های معروف و شناخته شده جز از طریق جمعیت هلال احمر و کمیته امداد ممنوع است.

معاون دادستان کل کشور به اشخاص و چهره‌های شناخته شده هشدار داد که در صورت اقدام، حساب‌ها مسدود و مبالغ جمع آوری شده توقیف و به سازمان‌های یادشده تحویل داده خواهد شد، لذا از هر گونه اقدام در این زمینه خودداری شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار9 فروردین 98، کدخبر: 1977788 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین