پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۰۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
عزیزالله شهبازی گفت: تیم البرز تا تقویت زیرساخت ها و امکانات مورد نیاز و تحکیم سیل بندها در خوزستان حضور دارد.
شعارسال:عزیزالله شهبازی گفت: تیم البرز تا تقویت زیرساخت ها و امکانات مورد نیاز و تحکیم سیل بندها در خوزستان حضور دارد.

عزیزالله شهبازی استاندار استان البرز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان باوی که در فرمانداری این شهر برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از تلاش های استاندار و مدیران خوزستان اظهار کرد: خاک خوزستان بسیار مقدس است و خاک پای مردم این استان سرمه چشم ما است.

او با اشاره به اینکه البرز نیز در معرض سیل بود، گفت: با توجه به اقدامات پیشگیرانه و نقش مدیران لایق البرز و به لطف خدا علی رغم شدت بارش ها، خسارات جدی متوجه البرز نشد.

شهبازی با بیان اینکه استان خوزستان حوزه آبریز چندین استان است، افزود: همت بالایی در البرز با حضور مردم و مسوولان این استان شکل گرفت و با حضور به موقع برای کمک رسانی، وظیفه خود را انجام دادند.

استاندار البرز اضافه کرد: بر اساس ابلاغ وزیر کشور در تعاقب دستور رییس جمهوری، البرز به عنوان استان معین خوزستان تعیین شده که طبق تقسیم کار صورت گرفته البرز عهده دار مدیریت بحران در شهرستان باوی شد.

مقام عالی دولت در البرز با اشاره به اینکه همدلی، همراهی و هم افزایی برای کمک به خوزستان موج می زند، اضافه کرد: طی گذشت 40 سال از عمر پیروزی انقلاب اسلامی، نظام سلطه همواره درصدد زیر سوال بردن استقلال جمهوری اسلامی بوده و اکنون نیز طی اقدامی تحریم سپاه پاسداران را رقم زده است.

شهبازی افزود: در گام دوم انقلاب، دوران اول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اتحاد و انسجام تمامی جناح ها و گرایش ها برای ما تداعی شده است.

او بیان کرد: مردم خوزستان در دوران جنگ تحمیلی نیز گرفتاری های فراوانی را تحمل کردند و اکنون نیز در رنج و زحمت هستند ولی هیچگاه اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی به دشمنان برسد.

استاندار البرز تصریح کرد: جای خرسندی دارد که با وقوع سیل در خوزستان تلفات جانی نداشتیم ولی مردم با خسارات مالی مواجه شدند که زیر آب رفتن بیش از 15 هزار هکتار از اراضی کشاورزی، بخشی از آن است.

او با اشاره به اینکه سدهای بزرگی در خوزستان وجود دارد، افزود: اکنون تمامی مدیران ملی و استان ها با همراهی و همدلی مردم در کنار خوزستان هستند.

شهبازی بیان کرد: از پنج میلیون نفر جمعیت خوزستان اکنون 500 هزار نفر درگیر حادثه سیل هستند و در حال حاضر دل تمامی مردم ایران برای مردم خوزستان می تپد.

شهبازی گفت: همه نیک می دانند که خوزستان قلب و نبض مردم ایران است و مردمانی صبور، بردبار و شایسته تقدیر دارد.

استاندار البرز توضیح داد: همکاران من در این استان می مانند و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز به عنوان نماینده ویژه استاندار در خصوص تقویت زیرساخت ها و امکانات مورد نیاز و تحکیم سیل بندها حضور دارد، بر اساس دستور و تاکیدات وزیر کشور و رییس جمهوری تا آخر در کنار مردم خوزستان خواهیم ماند.

مقام عالی دولت در استان البرز با اشاره به اینکه مواکب البرز در کمپ این استان در حال خدمات رسانی هستند، ادامه داد: البرز یک استان صنعتی است که از سه هزار و 500 واحد صنعتی آن 150 واحد، برند ملی هستند و برای کمک رسانی به سیل زدگان اعلام آمادگی کرده اند.

شهبازی در پایان با بیان اینکه موج جدید بارش ها را در البرز داریم و مسوولیت حفاظت از این استان را بر عهده دارم، گفت: اکنون آمادگی داریم که در جاهای مختلف خوزستان نیز خدمات رسانی کنیم.

لازم به ذکر است که استان البرز معین خوزستان است و به دستور استاندار البرز طی هفته جاری جمعا ۱۵۰ تن انواع کالا اعم از مواد غذایی، شوینده ها، چادر با چهار فروند هواپیما به خوزستان ارسال شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار24فروردین 98، کدخبر: 833255،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0
0
همه استان ها باید به کمک مناطق سیل زده برن تا این بحران گذرکنه ازما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین