پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۰۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
عزیز الله شهبازی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با اشاره به اینکه درصدد برنامه‌ریزی برای پاسخگویی مطلوب به نیازهای جوانان البرزی هستیم، اظهار کرد: تشکل‌های مردمی البرز برای امدادرسانی به سیل‌زدگان کشور همکاری قابل توجهی داشتند وی همچنین بیان نمود که البرز نیز به لحاظ استقرار دو سد مهم و استراتژیک کشور در معرض خطر سیل بود که با تدابیر ویژه‌ای این بحران جدی مدیریت شد.
شعار سال: استاندار البرز گفت: دولت گرایش و جناح خاصی را در انتخابات دنبال نمی‌کند بلکه فضا را برای تمامی نامزدها فراهم می‌کند تا در امنیت و آرامش فعالیت کنند.

عزیز الله شهبازی صبح چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با اشاره به اینکه درصدد برنامه‌ریزی برای پاسخگویی مطلوب به نیازهای جوانان البرزی هستیم، اظهار کرد: تشکل‌های مردمی البرز برای امدادرسانی به سیل‌زدگان کشور خوش درخشیدند و نام البرز را پرآوازه‌تر کردند.

اعلام ظرفیت خالی سدهای استان البرز

وی با تأکید بر اینکه البرز نیز به لحاظ استقرار دو سد مهم و استراتژیک کشور در معرض خطر سیل بود که با تدابیر ویژه‌ای این بحران جدی مدیریت شد، گفت: اکنون در سد امیرکبیر ۶۰ میلیون مترمکعب و در سد طالقان ۷۰ میلیون مترمکعب ظرفیت خالی برای مهار سیلاب‌های احتمالی وجود دارد.

استاندار البرز اضافه کرد: اماکن اسکان اضطراری در البرز احصا شده و امکان اسکان بیش از ۳۰۰ هزار نفر در این استان وجود دارد.

شهبازی بابیان اینکه بسیاری از امدادگران داوطلب البرز در مناطق سیل‌زده کشور جوانان هستند، گفت: در این ستاد برای حدود یک‌میلیون نفر جمعیت جوان البرز بدون در نظر گرفتن گرایش‌های فردی برنامه‌ریزی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه باید امکانات و برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی البرز را در حوزه جوانان احصا و سازمان‌دهی کنیم، گفت: ایجاد بسترهای نشاط اجتماعی و شادابی جوانان، مورد تأکید مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهوری است.

پاسخگوی مطالبات جوانان باشیم

استاندار البرز گفت: در حوزه اشتغال جوانان در البرز اقدامات بسیاری صورت گرفته ولی با توجه به پویایی و رونق تولید و اشتغال استان، جوانان بسیاری را از سراسر کشور پذیرا هستیم که این امر نیازمند ایجاد بسترهای جدید است.

شهبازی در بخش دیگری بابیان اینکه پارک علم و فناوری، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت آپ ها روند مطلوبی را در البرز طی می‌کنند، گفت: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که پاسخگوی مطالبات جوانان باشیم.

وی اضافه کرد: از مدیرکل ورزش و جوانان البرز انتظار می‌رود فرصت‌های بیشتری برای جوانان در جهت طرح موضوعات و مسائل خاص خود در چنین جلسات در نظر داشته باشد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه گوش شنوای دغدغه‌ها و مسائل جوانان هستم، گفت: ایجاد فضایی مساعد برای کاربردی شدن پژوهش‌ها ضرورت دارد، البرز نیز به تبعیت از سیاست‌های کلی کشور، یکپارچه، متحد، هم‌نظر و متحد است.

شهبازی تأکید کرد: اکنون در گام دوم انقلاب با بروز حوادث طبیعی و توطئه‌های استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، گرایش‌ها و جناح‌های مختلف مردم و مسئولان باهم متحد و همدل هستند.

شورای مشورتی جوانان در البرز فعال می‌شود

وی در ادامه بابیان اینکه خانه جوان ظرفیت بزرگی است که می‌تواند البرز را بالنده‌تر کند، گفت: ورزشگاه شش‌هزارنفری انقلاب کرج در نیمه اول سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار البرز با تأکید بر اینکه باید مسائل جوانان البرز را عقیده‌مند دنبال کنیم، گفت: جوانان ایران اسلامی خواسته‌های غیرمنطقی و فردگرایانه ندارند بلکه با آگاهی کامل از شرایط کشور و منطقه، مطالبات خود را بیان می‌کنند.

شهبازی همچنین در بخش دیگری اضافه کرد: ایجاد فرهنگسرا در نقاط کمتر برخوردار استان از محل ارزش‌افزوده و شهرداری‌ها مورد تأکید است.

دولت گرایش خاصی را در انتخابات دنبال نمی‌کند

وی با تأکید بر اینکه شورای مشورتی جوانان در البرز فعال می‌شود، گفت: کرسی‌های آزاداندیشی به‌عنوان مطالبه رهبری فرزانه انقلاب در البرز و به‌ویژه دانشگاه‌های استان باید فعال شود.

استاندار البرز در ادامه بابیان اینکه برای برگزاری انتخابات اسفندماه ۹۸ آماده می‌شویم، گفت: دولت گرایش و جناح خاصی را در انتخابات پیش رو دنبال نمی‌کند بلکه فضا را برای تمامی نامزدها فراهم می‌کند تا در امنیت و آرامش فعالیت کنند.

شهبازی گفت: امیدوارم در اسفند ۹۸ بستری فراهم شود که هر جوان، آرزوها و امکان تحقق مطالبات خود را در یک کاندیدا ببیند و برای انتخاب نماینده خود در انتخابات پیش رو با امید و انگیزه وارد شود

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:28فروردین 1398،کدخبر:4593511،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
0
0
فکنم شرایط نامزدهای انتخاباتی امسال خاص شده شروط سنی و تحصیلی و خیلی چیزای دیگه هست بهتر از یه نظر از یه نظرم نه شاید اونی که سواد داره واقعا نفهمه نمونه اش مدیر ما دکترا داره ولی هیچی حالیش نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین