پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۸۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۵
استاندار البرز با بیان اینکه برای عدم خدمت رسانی به مردم هیچ عذری پذیرفته نیست، عنوان کرد: همه ما برای خدمت به مردم در این مکان جمع شده‌ایم و کم‌کاری در مورد رفع مشکلات و تامین منافع مردم از هیچ کس پذیرفته نیست.

شعارسال: استاندار البرز با بیان اینکه برای عدم خدمت رسانی به مردم هیچ عذری پذیرفته نیست، عنوان کرد: همه ما برای خدمت به مردم در این مکان جمع شده‌ایم و کم‌کاری در مورد رفع مشکلات و تامین منافع مردم از هیچ کس پذیرفته نیست.

 عزیزاله شهبازی در نشست کارگروه تنظیم بازار البرز که امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: امروز در جنگ اقتصادی قرار گرفته‌ایم که مراقبت بیشتر همراه با تدابیر لازم برای مقابله را می‌طلبد.

وی افزود: با بررسی شرایط می‌توان به این نکته دست یافت که شرایط فعلی شرایط غیرعادی نیست فقط ایجاد فضاهای روانی منفی در کشور شرایط سخت را بوجود آورده است.

استاندار البرز با بیان اینکه مدیران استانی باید با اطلاع رسانی دقیق همراهی لازم را داشته باشند، ادامه داد: امروز برای رفع مشکلات مردم و کاهش فشارهای اقتصادی باید برنامه‌ریزی داشت و وحدت و همراهی هرچه بیشتر مسئولان امری ضروری در این زمینه به شمار می‌رود.

شهبازی با بیان اینکه شان مردم و کسبه بیشتر از آن است که پرونده سازی برای آنان داشته باشیم، تصریح کرد: بلکه باید طرح‌های نظارتی و پیشگیری را افزایش داد.

وی بر پیش بینی تدابیر لازم برای کالای‌های جانشین با هدف تامین مایحتاج مردم تاکید کرد و گفت: با تشکیل کارگروه تخصصی می توان به بسیاری از اهداف در این زمینه دست یافت.

وی ادامه داد: بطور مثال اگر گوشت گرم کم است تدابیر برای جایگزین برای آن از جمله سویا و قارچ پیش‌بینی شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های تولیدی قارچ در نظرآباد به عنوان یکی از شهرستانهای البرز گفت: در بحث دارو و لبنیات هم ظرفیت‌های قابل توجهی در این استان است که هرچه بیشتر باید از آنها بهره برد.

شهبازی با بیان اینکه برای عدم خدمت رسانی به مردم هیچ عذری پذیرفته نیست، عنوان کرد: همه ما برای خدمت به مردم در این مکان جمع شده‌ایم و کم‌کاری در مورد رفع مشکلات و تامین منافع مردم از هیچ کس پذیرفته نیست.

شهبازی با بیان اینکه در مورد وجود برخی کالاهای اساسی در استان البرز برخی فضاسازی در شبکه‌های اجتماعی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: لازم است مدیران استان در مورد اقدامات خود تعامل بیشتری با رسانه‌ها داشته باشند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:12 اسفند 1397 ، کدخبر:1960089 www.tasnimnews.com،

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
0
0
ایشالا ما به همچین مرحله ای از فهم و دانش برسیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین