پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۲۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در مجموع باید اقدامات اساسی‌تری برای ساماندهی رودخانه‌ها و آب راه‌ها صورت گیرد چرا که با توجه به ساخت و سازهای صورت گرفته در مسیر آب‌های سطحی، احتمال حوادث در مواقع بحران افزایش می‌یابد.

شعارسال: نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در مجموع باید اقدامات اساسی‌تری برای ساماندهی رودخانه‌ها و آب راه‌ها صورت گیرد چرا که با توجه به ساخت و سازهای صورت گرفته در مسیر آب‌های سطحی، احتمال حوادث در مواقع بحران افزایش می‌یابد.

عزیزاله شهبازی به عنوان رئیس ستاد هماهنگی مدیریت بحران استان عصر جمعه (نهم فرودین) در بازدید از رودخانه دلمبر در نقاط مختلف شهر و مناطق حادثه خیز در هنگام بروز سیل افزود: با توجه به بارندگی‌های پیش رو از سال قبل اقدامات پیشگیرانه در دستورکار قرار گرفت.

وی ادامه داد: اکنون نیز با جمعی از مسئولان مرتبط با موضوع هدایت آب‌های سطحی و ساماندهی فاضلاب بر اساس احصا وضعیت و شناسایی قبلی از نقاط بحران خیز و خطرآفرین در بارندگی‌های شدید بازدید میدانی صورت گرفت.

شهبازی با بیان اینکه رودخانه دلمبر یکی از نقاطی است که آب از بالادست در این مسیر سرازیر می‌شود، گفت: متأسفانه طی سال‌های گذشته توجهات به سمت ساخت و ساز معطوف و بر این اساس مسیر رودخانه منحرف شده که این امر هدایت آب‌های سطحی را با مشکل مواجه کرده است.

وی با اشاره به اینکه در خصوص آغاز سال‌های ترسالی بشارت‌هایی داده شده، افزود: بر این اساس شهرداری کرج طی برنامه‌ریزی دقیق باید اقدامات فوری برای ساماندهی آب‌های سطحی انجام دهد.

استاندار البرز اضافه کرد: دیواره سازی مسیر رودخانه دلمبر از امور اساسی و اولویت دار محسوب می‌شود که باید در دستور برنامه‌های کوتاه مدت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه امشب ستاد سیل شهرستان کرج تشکیل می‌شود، گفت: در مسیر رودخانه دلمبر باید پست‌های امدادی و خدماتی با تجهیزات لازم مستقر شود تا در هنگام بروز حادثه در کمترین زمان ممکن نسبت به بازگشایی مسیر رودخانه اقدام کند.

شهبازی افزود: در مجموع باید اقدامات اساسی‌تری برای ساماندهی رودخانه‌ها و آب راه‌ها صورت گیرد چراکه با توجه به ساخت و سازهای صورت گرفته در مسیر آب‌های سطحی، احتمال حوادث در مواقع بحران افزایش می‌یابد.

استاندار البرز از مدیران خواست تا با اطلاع رسانی و کار جهادی نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند و با احصا نقاط حادثه خیز البرز، اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار قرار دهند.

گفتنی است نماینده عالی دولت در البرز با بازدیدهای میدانی از نقاط مختلف استان و بسیج مجموعه مدیران البرز، با اهتمام ویژه‌ای درصدد پیشگیری از وقوع بحران‌های احتمالی است و به همین دلیل تاکنون نسبت به سایر استان‌های درگیر بارندگی شدید، البرز با موانع جدی مواجه نشده است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار :9 فروردین 98، کد خبر: 98010902723،www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
0
ساخت و سازهای غیرمجاز؟ چرا راجع به ترک خوردگی سد چیزی نمی گید؟
اصلا چرا اجازه ساخت میدید در این مسیرها که بعدا مشکلات این چنین ایجاد بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین