پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۲۳۰۸۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶
علیرضا قاسمی مجری طرح ساماندهی آب‌های سطحی جنوب تهران از افزایش اعتبار سهم مشارکت دولت در اجرای آن از 30 به 50 درصد خبر داد.
شعار سال:مجری طرح ساماندهی آب‌های سطحی جنوب تهران از افزایش اعتبار سهم مشارکت دولت در اجرای آن از 30 به 50 درصد خبر داد.

روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "علیرضا قاسمی" با بیان این مطلب اظهار کرد: اجرای این طرح در لایحه بودجه سنواتی از طریق مشارکت 70 درصدی بخش غیر دولتی پیش‌بینی گردیده است که با توجه به برآورد هزینه­ های سرمایه­ گذاری اولیه و بهره‌برداری سالیانه و نتایج تحلیل مالی سرمایه­ گذاری در شرایط سناریو­های مختلف ایجاب می‌نمود جهت امکان جذب سرمایه بخش خصوصی، سهم مشارکت بخش دولتی از 30 درصد فعلی به حداقل 50 درصد افزایش یابد.

وی افزود: بر اساس اقدامات صورت گرفته در این خصوص و طرح موضوع ساماندهی آب‌های سطحی آلوده جنوب تهران در چندین جلسه کمیسیون خاص امور کلانشهر تهران و سایر کلانشهرها و ارائه برنامه‌ها و اقدامات لازم به منظور ساماندهی و ارتقاء کیفیت رواناب‌های سطحی آلوده و همچنین ارائه مدل اقتصادی اجرای طرح و پیگیری‌های صورت گرفته، در نهایت مطابق مصوبه شماره 66418/ت55607 مورخ 98.5.30 هیئت محترم وزیران افزایش سهم مشارکت دولت در سرمایه‌گذاری اجرای طرح از 30 به 50 درصد مورد تصویب قرار گرفت‌.

قاسمی ادامه داد: همچنین تشکیل کارگروهی با مسوولیت وزارت کشور و عضویت وزارتخانه‌های نیرو، جهاد کشاورزی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صنعت، معدن و تجارت و سازمان‌های حفاظت محیط زیست، برنامه و بودجه کشور و ملی استاندارد ایران به منظور انجام اقداماتی در جنوب شهر تهران از جمله پایش مستمر و جلوگیری از کشت و عرضه محصولات آبیاری شده با آب‌های آلوده و همچنین پرداخت هزینه نکاشت به کشاورزان دارای حقابه تا زمان اتمام اجرای تصفیه‌خانه‌های طرح از دیگر بندهای مصوبه مذکور بوده است.

لازم به ذکر است طرح ساماندهی آب های سطحی آلوده جنوب تهران به عنوان یکی از مهم ترین طرح های حفاظت از محیط زیست تاثیر بسزایی در ارتقاء شرایط زیست محیطی منطقه، بهبود شرایط کشاورزی جنوب تهران و سلامت و بهداشت جامعه مصرف کننده محصولات تولیدی خواهد داشت و هزینه اجرای آن با احتساب تعدیل سالیانه در طول مدت زمان 4 ساله اجرا بالغ بر 25000 میلیارد ریال می‌باشد. این طرح در فهرست طرح‌های با اولویت خاص استان و همچنین در زمره طرح‌های مصوب سفر ریاست محترم جمهوری به جنوب تهران قرار دارد و شروع عملیات اجرایی آن در اولویت برنامه‌های کاری شرکت می باشد.

شعار سال،با اندکی و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:12شهریور1398،کدخبر:www.borna.news،893823

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
0
0
اجرای این طرح در لایحه بودجه سنواتی از طریق مشارکت 70 درصدی بخش غیر دولتی پیش‌بینی گردیده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین