پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۱۲۱
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
سرپرست مدیریت بحران استانداری البرز اعلام کرد که با توجه به هشدار هواشناسی، تمام دستگاه‌های اجرایی و امدادی این استان به حالت آماده باش درآمدند.

شعارسال: سرپرست مدیریت بحران استانداری البرز اعلام کرد که با توجه به هشدار هواشناسی، تمام دستگاه‌های اجرایی و امدادی این استان به حالت آماده باش درآمدند.

 به نقل از ایرنا، محمدرضا فلاح نژاد گفت: اخطاریه اداره کل هواشناسی استان مبنی بر فعالیت متناوب سامانه بارشی از سوم تا ششم آبان ماه جاری در استان البرز علت این آماده باش است.

وی افزود: براین اساس با توجه به فعال شدن این سامانه بارشی از ظهر فردا جمعه، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، رانش کوه و ریزش سنگ، لغزندگی و کاهش دید در ارتفاعات و جاده‌های مرتفع مورد انتظار است.

سرپرست مدیریت بحران استان البرز با اشاره به کاهش سه تا پنج درجه‌ای دما گفت: براین اساس ضمن حفظ آمادگی، اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری باید اندیشیده شود.

وی تاکید کرد:حضور فرمانداران در شهرستان‌های استان البرز و حفظ آمادگی اعضاء شورای هماهنگی این شهرستان‌ها به منظور مقابله با جاری شدن سیل در رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، رعد و برق، وزش باد شدید، ریزش سنگ، رانش کوه و یا هرگونه حادثه احتمالی ضروری است.

فلاح نژاد با اشاره به نقش نیروی انتظامی، دستگاه‌های امدادی، ایمنی، خدماتی و نیرو‌های مردمی افزود: حفظ آمادگی مراکز درمانی و پایگاه‌های امدادی برای همکاری و هماهنگی فی ما بین دستگاه عنوان شده اهمیت بالایی دارد همچنین انجام اقدامات بازدارنده و بلادرنگ از جمله صدور پیش آگاهی از طریق رسانه‌ها و مسئولان محلی برای ساکنان مناطق تحت تاثیر به ویژه کشاورزان، دامداران، عشایر و حاشیه نشینان رودخانه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی تابناک  ،تاریخ انتشار:2  آیان 1398،کدخبر:932488 ،www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین