پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۹۸۴۴۹
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶
دانشگاه با بسیج امکانات منطقه‌ای خویش در کنار هموطنان عزیز قرار داشته و در ادامه راه نیز با درک مشکلات پیش آمده برای دانشجویان درگیر با خسارت‌های حاصل از سیل ضمن اظهار همدردی با این دانشجویان آنها را تنها نخواهد گذاشت و در انجام رسالت‌های علمی خود در توسعه هوشمند منطقه‌ای در این مناطق کوتاهی نخواهد ورزید.

شعارسال: دانشگاه آزاد اسلامی در انجام رسالت‌های علمی خود در توسعه هوشمند منطقه‌ای در مناطق سیل‌زده کوتاهی نخواهد ورزید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، کام ملت ایران در نوروز ۹۸ با وعده رهبری معظم مبنی‌ بر اینکه «سال ۹۸ سال فرصت‌ها و گشایش‌ها برای ملت ایران خواهد بود» شیرین شد و خیلی زود از همان روزهای آغازین سال در یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های کشور که چالش کم‌آبی یا حتی بی‌آبی است گشایشی بی‌نظیر رخ داد؛ نزول باران گسترده این برکت آسمانی جای شکر بسیار از درگاه خداوند دارد که مطلع روشن از سال را نشانگر شده است. در ایام خشکسالی خصوصاً در سال‌های اخیر غفلت‌هایی در انسداد مسیرهای آبی در پیرامون شهرها خسارت‌هایی برای مردم خوب چند شهر مانند آق‌قلا، گمیشان و شیراز را به همراه داشت که موجب تأسف بسیار شد. رخداد خسارت‌های جانی را خدمت خانواده بازماندگان تسلیت می‌گویم و برای خسارت‌دیدگان مادی نیز صبر بر مشکلات از درگاه خداوند خواستارم.

اما دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان بزرگ‌ترین شبکه حقیقی در متن جامعه ایرانی _اسلامی با حضور در تمامی شهرهای کشور پتانسیلی بی‌نظیر در توسعه اجتماعی_اقتصادی را با تربیت کارآمد نیروهای بااستعداد هر شهر می‌تواند رقم بزند. و در این رهگذر مسئولیت اجتماعی ویژه‌ای را برای خود در نظر می‌گیرد که ملهم از شعار دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی از مردم برای مردم است. این نگاه دانشگاه را با مردم هر کوی و برزن در موفقیت‌ها و مشکلات منطقه‌ای همراه کرده است. از این رو تأکید دارم دانشگاهی که رشد جامعه ایران اسلامی را با تکیه بر ارتقای علم و فناوری منطقه‌ای در یک شبکه گسترده و تربیت نیروی انسانی در شهرهای مختلف مبتنی‌ بر آمایش سرزمینی مورد توجه قرار داده است نمی‌تواند از مسئولیت اجتماعی خود نسبت به شهروندان میهن عزیزمان غفلت ورزد. برای مثال واحد آق‌قلا به‌عنوان یک نقطه اتصال از شبکه بزرگ این دانشگاه درگاهی برای درک مشکلات پیش‌آمده در سیل‌های اخیر است. هوشیاری، همراهی و کمک به سیل‌زدگان در این ایام توسط همکاران اینجانب در دانشگاه‌های سرتاسر کشور نشانگر تعهد جمعی خانواده بزرگ دانشگاه نسبت به مسائل جامعه است. در اینجا لازم می‌دانم سپاس خود را از کلیه همکارانم در واحدها و رؤسای محترم استانی خصوصاً در مناطق سیل‌زده ابراز دارم و در کنار این همت‌های مثال‌زدنی به تلاش شبانه‌روزی دانشجویان جهادی اعزامی به این مناطق خصوصاً استان گلستان اشاره کنم که جلوه‌گر نوع‌دوستی جوانان دانشجوی ما و رشد این عزیزان است.

در پایان لازم می‌دانم اشاره کنم همان‌گونه که دانشگاه با بسیج امکانات منطقه‌ای خویش در کنار هموطنان عزیز قرار داشت در ادامه راه نیز با درک مشکلات پیش آمده برای دانشجویان درگیر با خسارت‌های حاصل از سیل ضمن اظهار همدردی با این دانشجویان آنها را تنها نخواهد گذاشت و در انجام رسالت‌های علمی خود در توسعه هوشمند منطقه‌ای در این مناطق کوتاهی نخواهد ورزید.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا،تاریخ انتشار: 11 فروردین 1398، کدخبر:370374 ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین