پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۴۰۷
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
رامین نورقلی پور نماینده استان گلستان می‌گوید:هنوز بحران تمام نشده و شرایط در گمیشان و آق قلا بحرانی است و اقلامی نظیر حلیقه نجات برای مردم و قایق رانان، چکمه‌های بلند و بادگیر و بارانی به غیر از اقلام غذایی نیاز است تا دیگر شاهد واژگونی قایق و فوت عزیزانمان در این شهر‌ها نباشیم.
شعارسال: سیل استان گلستان و مازندران یکی از سخت‌ترین بحران‌های کشور در سال‌های اخیر بود؛ آنگونه که ستاد مدیریت بحران گفته در استان گلستان ۱۰ هزار واحد و در استان مازندران ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی خسارت دیده‌اند. در استان گلستان، شهرهای آق قلا و گمیشان بیشترین آسیب را دیدند و آنگونه که گفته شده وضعیت به حالت طبیعی بازگشته است؛ این در حالی است که نماینده استان گفته چنین چیزی صحت ندارد و منطقه هنوز در حالت بحرانی است.

رامین نورقلی پور نماینده مردم استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار رویداد٢٤ درباره امدادرسانی به شهر‌های سیل زده اق قلا و گمیشان می‌گوید: مردم از سراسر کشور به سیل زدگان کمک کردند و انصافا دولت نیز به موقع وارد عمل شد و کمک رسانی کرد.

او در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود کمک‌های مردمی بیشتر از کمک‌های دولتی بوده چقدر صحت دارد؟ ادامه می‌دهد: این قضاوت درستی نیست، زیرا دولت هم در این مدت اقدامات لازم را انجام داد.

نورقلی پور در خصوص براورد خسارت‌ها می‌گوید: این موضوع نیاز به زمان بیشتری دارد و تا تمام شدن سیل نمی‌توان نتیجه را اعلام کرد.

نماینده کردکوی و ترکمن و بندرگز می‌گوید: هنوز بحران تمام نشده و شرایط در گمیشان و آق قلا بحرانی است و اقلامی نظیر جلیقه نجات برای مردم و قایق رانان، چکمه‌های بلند و بادگیر و بارانی به غیر از اقلام غذایی نیاز است تا دیگر شاهد واژگونی قایق و فوت عزیزانمان در این شهر‌ها نباشیم.

نماینده مجلس دهم در خصوص تعهدات بیمه و رقم ٢٠ میلیارد برای بازسازی ١٠٠خانه اق قلا به جای ٢٥٠٠ خانه در این شهر و عدم کفایت سرمایه بیمه‌ها می‌گوید: بیمه‌ها قوانین خاص خود را دارند، اما در صورتی که قراردادی قبل از سیل بسته شده باشد بیمه موظف است طبق قانون به آن عمل کند و بیمه‌ها مکلف به پرداخت خسارت بر مبنای قرارداد هستند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی رویداد24 ، تاریخ انتشار: 11 فروردین 1398 ، کدخبر: 169811 ، www.rouydad24.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین