پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۶۵۱
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
دادستان بندرگز گفت:برای پیشگیری از فساد و تبانی، متن قرارداد باید شفاف و در دسترس قرار بگیرد. کارشناسان ارزیابی زمین باید به دادستانی بندرگز معرفی و نتیجه نظر آنان نیز به دادسرا برای جلوگیری از تضییع بیت المال اعلام شود.

شعار سال:محمد طالبی چاری با تشکیل جلسه و دعوت از مسئولان شرکت سرمایه گذار در اراضی ساحلی این شهرستان مفاد قرارداد واگذاری اراضی ساحلی به این شرکت را بررسی کرد.

دادستان بندرگز در این جلسه بر در نظر گرفتن منافع عمومی در این قرارداد تاکید کرد و گفت: برای پیشگیری از فساد و تبانی، متن قرارداد باید شفاف و در دسترس قرار بگیرد.

وی ادامه داد: کارشناسان ارزیابی زمین باید به دادستانی بندرگز معرفی و نتیجه نظر آنان نیز به دادسرا برای جلوگیری از تضییع بیت المال اعلام شود.

تعیین تکلیف وضعیت ساحل و آب خلیج گرگان، استفاده از کارشناسان حقوقی و سایر تخصص‌ها در تنظیم قرارداد، لزوم پیش بینی ضمانت اجرا‌های لازم در صورت تخلف از مفاد قرارداد و انجام ندادن تعهدات و پیش بینی حق فسخ برای دولت و پیش بینی نحوه استفاده شهروندان بندرگزی از امکانات این طرح گردشگری از دیگر مواردی بود که دادستان بندرگز در تنظیم قرارداد بر آن تاکید کرد.

قرار است در قالب طرح گردشگری، ۵۲ هکتار از اراضی ساحلی بندرگز به بخش خصوصی واگذار شود.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار 22 تیر    99، کد خبر:636847،www.mizanonline.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین