پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۹۳۲
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵
ستاندار گلستان گفت: اطلس سرمایه گذاری در گلستان ظرف دو ماه آینده ایجاد می‌شود.

شعار سال: هادی حق شناس در چهل و هفتمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با محوریت هم اندیشی تحقق شعار سال (تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها) اظهارکرد: آمادگی رفع مشکلات بخش خصوصی در مسیر تولید را داریم و دستگاه‌ها برای حل مشکلات باید به واحد‌های تولیدی مراجعه و در رفع دغدغه‌های آن‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار گلستان افزود: با توجه به شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها نامگذاری شده باید در ابتدای سال هماهنگی ویژه‌ای را با بخش خصوصی داشته باشیم.

وی بیان کرد: اطلس سرمایه گذاری در گلستان با همکاری اداره کل اقتصاد و دارایی ظرف دو ماه آینده ایجاد می‌شود تا سرمایه گذاران تصویر جامعی از ظرفیت‌های سرمایه گذاران در استان داشته باشند.

حق شناس گفت: با توجه به تلاش‌ها در مسیر رفع تحریم‌ها و تهیه واکسن در داخل کشور پیش بینی می‌شود سال ۱۴۰۰ سالی بهتر از گذشته برای اقتصاد کشور باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از مهر، تاریخ انتشار:۱۹ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر:۵۸۴۵۶۵، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین