پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۳۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
مدیر کل شیلات گلستان از آغاز به کار نخستین طرح پرورش ماهیان خاویاری با استفاده دو منظوره از آب نامتعارف چاه کشاورزی در شهرستان آق قلا خبر داد.

شعار سال:«سید جواد قدس علوی» اظهار کرد: نخستین طرح پرورش ماهیان خاویاری با استفاده دو منظوره از آب نامتعارف چاه کشاورزی در روستای پیرواش شهرستان آق قلا با رهاسازی ۵۵۰ قطعه بچه ماهی خاویاری از نوع فیل ماهی شروع به فعالیت کرد.

وی افزود: ظرفیت این طرح پنج تن گوشت و ۱۰۰ کیلوگرم خاویار برآورد شده است که با این میزان تولید می‌تواند نقش بسزایی در رونق اقتصادی منطقه ایفا کند.

قدس علوی ادامه داد: این طرح با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با استفاده از تسهیلات راه‌اندازی شده است.

مدیر کل شیلات گلستان تصریح کرد: ۱۲ پروانه تأسیس جهت پرورش ماهیان خاویاری با استفاده از آب چاه کشاورزی در استان صادر شده که امیدواریم به زودی فعالیت این مراکز هم آغاز شود.

گفتنی است؛ نخستین طرح پرورش ماهیان خاویاری استان با استفاده دومنظوره از آب چاه کشاورزی، با سرمایه ۱۲ میلیارد و ۳۱۲ میلیون ریال را‎ه‌اندازی شده که از این میزان هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن در قالب تسهیلات و مابقی آن آورده شخصی بخش خصوصی بوده است.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر، تاریخ انتشار 29 مرداد 99 ، کد خبر :59221،www.hakimemehr.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
باور كردني نيست اينجا شما چوب بكاري بهت ميوه ميده اما باز هم مسئولين قدردان نيستن و نميخوان اين طرح ها به نيتجه برسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین