پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۶۳۱
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران از برنامه‌ریزی و هدفگذاری برای تولید ۱۰۰ تُن خاویار و تولید ۲۰ هزار تُن گوشت خاویار در سال ۱۴۰۴ خبر داد.
شعار سال: سید حسین حسینی با اشاره به ممنوعیت صید تجاری ماهیان خاویاری از سال ۲۰۱۰ گفت: همین امر باعث شد تا سازمان شیلات ایران در راستای توسعه سیاست پرورش ماهیان خاویاری اقدام کند.

وی در ادامه با اشاره به این که هم اکنون در استان‌های ساحلی کشور مزارع پرورش ماهیان خاویاری فعال هستند، بیان کرد: علاوه بر این مزارع پرورش ماهیان خاویاری در ۲۲ استان دیگر کشور نیز دایر شده است.

معاون وزیر در سازمان شیلات ایران خاطرنشان ساخت: بر اساس آخرین آمار تا پایان سال گذشته، ۳۱۲۸ تُن گوشت خاویار و ۱۶ هزار و ۱۰۴ کیلوگرم خاویار در کشور تولید و به کشور‌های هدف صادر شده است.

وی افزود: در نظر داریم میزان تولیدات محصولات خاویاری را در سال جاری با توجه به گذشت چندین سال از آغاز بکار مزارع پرورشی به طور چشمگیری نسبت به سال گذشته افزایش دهیم.

حسینی به حمایت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی توسط سازمان شیلات ایران اشاره و اظهار کرد: تسهیلات لازم با معرفی سازمان شیلات ایران در اختیار علاقه‌مندان به ورود در زمینه سرمایه‌گذاری پرورش ماهیان خاویاری از طریق ایجاد مزارع تخصصی در تمام استان‌های کشور، قرار خواهد گرفت.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی و صنایع غذایی ایران، تاریخ انتشار:۱۲ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۷۶۵۰۵، www.agna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین