پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۰۲۷
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
امیرشیر توماج فرماندار گمیشان گفت: سیلاب اخیر بیش از ۳۹۰میلیارد تومان خسارت به بخش‌های کشاورزی این شهرستان وارد و ۹۰درصد محصولات کشاورزان را نابود کرد در بخش دام نیز 61 میلیارد تومان و در بخش طیور 6 میلیارد و 100 میلیون تومان خسارت تاکنون گزارش شد.

شعار سال: فرماندار گمیشان گفت: سیلاب اخیر بیش از ۳۹۰میلیارد تومان خسارت به بخش‌های کشاورزی این شهرستان وارد و ۹۰درصد محصولات کشاورزان را نابود کرد.

 امیرشیر توماج ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: میزان آب‌گرفتگی شهر گمیش‌تپه بسیار کم شده و آب موجود در حال تخلیه به‌سمت دریا است.

وی با اشاره به خسارت‌‎های سیل اخیر به بخش‌های مختلف این شهرستان گفت: حدود 390 میلیارد تومان به بخش کشاورزی شهرستان گمیشان در سیل اخیر خسارت وارد شده است.

به‌گفته فرماندار گمیشان از مجموع 55 هزار هکتار سطح سبز در این شهرستان، 90 درصد محصولات کشاورزی دچار خسارت شد و از بین رفت.

وی ادامه داد: به حوزه زراعت گمیشان 301 میلیارد تومان و باغات 530 میلیون تومان خسارت وارد شده است.

توماج گفت: در بخش دام نیز 61 میلیارد تومان و در بخش طیور 6 میلیارد و 100 میلیون تومان خسارت تاکنون گزارش شد.

وی بیان داشت: سیلاب به تأسیسات زیربنایی کشاورزی در بخش‌های جاده بین‌مزارع، ابنیه و زهکشی‌ها نیز 11 میلیارد و 350 میلیون تومان خسارت وارد کرد. همچنین تاکنون یک میلیارد و 350 میلیون تومان خسارت به حوزه شیلات و آبزی‌پروری شهرستان وارد شده است.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:28فروردین 1398،کدخبر:4593618،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین