پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۳۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تمامی تلاش ما عادی سازی وضعیت مدارس تخریب شده در شیراز است.معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به راه اندازی مجدد مدارس بعد از تعطیلات نوروز بیان کرد: ما تلاش هستیم که تمامی مدارس آسیب دیده تا بعد از تعطیلات به حالت عادی خود برگردد و دانش آموزان بتوانند به تحصیل خود در این مدارس ادامه دهند.مدیر کل آموزش و پرورش فارس نیز با اشاره به راه اندازی مدارس آسیب دیده بیان کرد: ما باید تمام تلاش‌های خود را انجام دهیم و در ۱۷ فرودین مدارس به حالت عادی خود ادامه دهند.

شعار سال: حجت الاسلام علی عسکری ظهر شنبه در بازدید از مدارس آسیب دیده سیل اخیر گفت: شیرازی‌ها در این حادثه ایثار اجتماعی را به ایرانیان و جهان ثابت کردند.

وی با اشاره تعلیم و تربیت و نظام آموزشی بیان کرد: ما باید به استان‌های سیل زده سفر کنیم و از نزدیک اتفاقات را شاهد باشیم و از مدارسی که تخریب شده است بازدید کنیم.

وی با اشاره به نوسازی مدارس تخریب شده یادآور شد: ما امروز خسارت‌های وارده به مدارس را ارزیابی خواهیم کرد و جمع بندی بازید ها را به وزارت آموزش و پرورش خواهیم داد.

معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به راه اندازی مجدد مدارس بعد از تعطیلات نوروز بیان کرد: ما تلاش هستیم که تمامی مدارس آسیب دیده تا بعد از تعطیلات به حالت عادی خود برگردد و دانش آموزان بتوانند به تحصیل خود در این مدارس ادامه دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس نیز با اشاره به راه اندازی مدارس آسیب دیده بیان کرد: ما باید تمام تلاش‌های خود را انجام دهیم و در ۱۷ فرودین مدارس به حالت عادی خود ادامه دهند.

نجفی با بیان اینکه کتاب‌های درسی دانش‌آموزان بیان کرد: کتاب‌های درسی دانش‌آموزان در حادثه اخیر از بین رفته است با همکاری نوشت افزارها و شهروندان در تلاش هستیم این کتاب‌ها را فراهم کنیم.

وی با در اختصاص به جایگزین مدارس برای تحصیل دانش آموزان خاطر نشان کرد: این مدارس از نظر دانش آموزان تراکم بالایی دارد و برای جابجایی باید برسی شود اما ما در تلاش هستیم که بتوانیم دانش آموزان در مدرسه خودشان تحصیل کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر تاریخ انتشار 10فروردین 98، کد خبر: 4578247، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
0
0
وای از مدارس بچه ها اونایی که کنکور داشتن تمام کتابا جزوه هاشون و تمام درس و مشقشون رفته رو هوا تکلیف این بندگان خدا چی میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین