پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۷۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۱
استاندار فارس گفت: پرداخت خسارت به حادثه دیدگان به سرعت آغاز شده و تا کنون بیش از ۱۰۰ مورد از این پرداخت‌ها انجام شده است‌.وی ادامه داد: رسیدگی به ۱۰۰ مصدوم این حادثه نیز در سریع‌ترین زمان ممکن انجام و ۳۵ نفر از آنها به بیمارستان انتقال داده شدند که ۱۵ نفر تا کنون بهبود یافته و مرخص شده‌اند.

شعارسال: استاندار فارس گفت: پرداخت خسارت به حادثه دیدگان به سرعت آغاز شده و تا کنون بیش از ۱۰۰ مورد از این پرداخت‌ها انجام شده است‌.

 دکتر عنایت الله رحیمی در دیدار با مهندس علیرضا تابش، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که به منظور بررسی خسارت‌های ناشی از سیل به استان فارس سفر کرده بود ضمن اشاره به تشکیل مکرر جلسات ستاد بحران از ۲۲ اسفند ماه که با هدف مدیریت رخدادهای پیش بینی شده در پی بارندگی در نخستین روزهای سال جدید برگزار شد، از حضور همه مسئولان و فرمانداران در استان و رصد، پایش و اطلاع‌رسانی مداوم به مردم خبر داد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به حضور خود در نخستین دقایق پس از وقوع حادثه سیل در دروازه قرآن ، خاطرنشان کرد: همه نیروها اعم از نیروهای امدادی، شهرداری، نیروی انتظامی، ارتش و سپاه با حضور به موقع اقدامات لازم را انجام داده و 201 خودرو سانحه دیده را به پارکینگ‌های نیروی انتظامی منتقل کردند.

وی ادامه داد: رسیدگی به ۱۰۰ مصدوم این حادثه نیز در سریع‌ترین زمان ممکن انجام و ۳۵ نفر از آنها به بیمارستان انتقال داده شدند که ۱۵ نفر تا کنون بهبود یافته و مرخص شده‌اند.

وی ادامه داد: اسکان همراهان این افراد در مکان های مناسب و تامین نیازهای اولیه آنها نیز به سرعت انجام شد‌.

استاندار فارس ضمن ابراز تاسف از درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه سیل روز ۵ فروردین ماه ، اظهار کرد: ۱۹ نفر در این حادثه جان خود را از دست داده اند که هماهنگی‌های لازم برای انتقال اجساد هموطنانی که ساکن خارج از استان بوده‌اند از سوی شرکت هواپیمایی انجام شده است‌.

دکتر رحیمی با اشاره به ادامه بارندگی در روز ۶ فروردین از انجام اقدامات امدادی، خدماتی و پیشگیرانه در محلات و مناطقی که دچار آبگرفتگی و خسارات ناشی از سیل بودند خبر داد.

وی گفت: تخلیه مکان‌ها و منازل همجوار با رودخانه در بخش‌های جنوبی یکی از این اقدامات است که با سرعت عمل و به منطور پیشگیری از آسیب های احتمالی انجام شده است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه جلسه ستاد مدیریت بحران شب گذشته با حضور وزیر محترم‌اطلاعات، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و وزیر بهداشت در شیراز برگزار شد ، افزود: با کمک‌های اختصاص داده شده از سوی دکتر نوبخت پرداخت خسارت به حادثه دیدگان به سرعت آغاز شده و تا کنون بیش از ۱۰۰ مورد از این پرداخت‌ها انجام شده است‌.

وی بیان کرد: شرکت‌های بیمه‌ای نیز مکلف شده‌اند خسارت‌های خودرویی را در اسرع وقت پرداخت کنند.

استاندار فارس ضمن تشکر از حضور مهندس تابش در استان فارس بر لزوم همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جبران خسارت‌های ایجاد شده در سطح شهر شیراز، محورهای مواصلاتی؛ به ویژه‌ راه های روستایی و زمین‌های کشاورزی تاکید و از همراهی تاثیرگذار این نهاد تجلیل کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 7فروردین 1398 ، کدخبر:827648  www.borna.news ،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
0
0
خسارت مسافرایی که اومده بودن شیراز هم جبران میشه خیلی ا ماشین هاشون از بین رفت داغون شد خیلی ام حتی جونشون و ازدست دادن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین