پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۴۸۹
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۷
عضو کمیته تحقیق و تفحص سیل شیراز در شورای شهر با بیان اینکه تونل سعدی، این شهرک را تلفات نجات داد گفت: هنوز علت دقیق وقوع سیل در این کلان‌شهر مشخص نیست.وی تصریح کرد: شورای شهر شیراز نیز با توجه به رسالت نظارتی خود کمیته‌ای را تحت عنوان کمیته تحقیق و تفحص در روز نخست حادثه تشکیل داده و این کمیته نیز در کنار سایر دستگاه‌های نظارتی در حال بررسی موضوعات بوده که در این زمینه چندین جلسه تشکیل و در حال بررسی و جمع‌آوری مدارک، شواهد و اسناد هستیم.

شعار سالسیروس پاک‌فطرت در حاشیه بازدید از نحوه خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان سیل ویرانگر شیراز در شهرک سعدی اظهار داشت: آنچه در مورد علت وقوع سیل این کلان‌شهر مطرح می‌شود حدس و گمانه‌زنی است.

عضو شورای شهر شیراز بیان کرد: در حال حاضر بررسی دقیق علل سیل شیراز در ستاد بحران استانداری فارس، سازمان بازرسی کل و منطقه سه کشور و یک شعبه بازپرس ویژه در دست اقدام است.

وی تصریح کرد: شورای شهر شیراز نیز با توجه به رسالت نظارتی خود کمیته‌ای را تحت عنوان کمیته تحقیق و تفحص در روز نخست حادثه تشکیل داده و این کمیته نیز در کنار سایر دستگاه‌های نظارتی در حال بررسی موضوعات بوده که در این زمینه چندین جلسه تشکیل و در حال بررسی و جمع‌آوری مدارک، شواهد و اسناد هستیم.

عضو شورای شهر شیراز با اشاره به بازدید خود از تونل سعدی نیز گفت: از شاهدان عینی سیل شهرک سعدی نیز سوال شد که آنان نیز معتقدند اصل خروجی سیل در سعدی توسط تونل سعدی یا فضیلت خارج شده و اگر این تونل نبود، تلفات جانی و مالی بیشتری را در سعدی روبرو می‌شدیم.

وی گفت: این تونل سبب شده تا آب به سرعت تخلیه شود و اگر از این مسیر تخلیه نمی‌شد به منازل بر می‌گشت و موقعیت سعدی بیش از این به خطر می‌افتاد.

عضو شورای شهر شیراز خاطرنشان کرد: 11 منطقه شهرداری شیراز در شهرک سعدی بسیج شده‌ تا در کنار سایر نیروهای مردمی از جمله بسیجیان تا خدمات‌رسانی به بهترین شکل ممکن به مردم صورت گیرد.

پاک‌فطرت گفت: تسریع در آماده‌سازی مدارس نیز در اولویت است و معتقدیم باید آموزش و پرورش و به ویژه اداره کل نوسازی مدارس به بازسازی این مدارس به ویژه دبیرستان احسان که مورد تخریب قرار گرفته توجه ویژه داشته باشند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم تاریخ انتشار10فروردین 98، کد خبر: 1978091، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین