پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۱۹۸۹۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۸
وزیر آموزش و پرورش با حضور در منطقه سیل‌زده آق‌قلا گفت: برای دایر شدن کلاس‌های درس، از روش مدارس جایگزین و ۶۰ کانکس موقت استفاده خواهیم کرد و بر همین اساس میز و نیمکت به همراه کانکس وارد منطقه شده است.

شعارسال: وزیر آموزش و پرورش با حضور در منطقه سیل‌زده آق‌قلا گفت: برای دایر شدن کلاس‌های درس، از روش مدارس جایگزین و ۶۰ کانکس موقت استفاده خواهیم کرد و بر همین اساس میز و نیمکت به همراه کانکس وارد منطقه شده است.

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش طی بازدید میدانی از مناطق سیل‌زده آق‌قلا به ویژه مدارس واقع در آن، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به لطف حضور مسؤولان کشوری و استانی، اقدامات اولیه برای بهبود وضعیت مدارس انجام شد و گزارش‌هایی به بنده از وضعیت مدارس ارائه کردند تا بتوانیم برای شنبه ۱۷ فروردین مدارس آق‌قلا را بازگشایی کنیم.

وی افزود: هر چند اکنون مشکلاتی برای بازگشایی مدارس در موعد مقرر وجود دارد، ولی در صورت آماده نبودن برخی مدارس، می‌توان از کانکس‌ها و سایر مدارس به عنوان جایگزین استفاده کرد تا کلاس‌های آسیب‌دیده مجدداً آماده شوند.

بطحایی ادامه داد: امیدواریم با تلاش مقامات استانی، نیروهای مسلح، بسیج و مردم بتوانیم تا شنبه وضعیت کلاس‌های آسیب‌دیده را بهبود ببخشیم و دانش‌آموزان شروع به تحصیل کنند.

وی اضافه کرد: در جلسه شورای آموزش و پرورش تصمیم‌گیری خواهد شد و اگر امکان حضور دانش‌آموزان فراهم نباشد، روش‌هایی جایگزین می‌شود تا دانش‌آموزان بتوانند در مدارس شبانه‌روزی یا موقت تحصیل کنند.

وزیر آموزش و پرورش خطاب به تمامی مردم سیل‌زده در منطقه آق‌قلا گفت: آموزش و پرورش پای کار است تا همه امکانات لازم را از قبیل لوازم‌التحریر، میز و ... برای تحصیل دانش‌آموزان آماده کند.

بطحایی اظهار کرد: براساس گزارش اولیه، حدود ۱۰ مدرسه به دلیل قدمت بالا و ناایمن بودن بر اثر سیل اخیر نیازمند تخریب و بازسازی مجدد هستند و ما نیز به سرعت اقدامات را برای تخریب و بازسازی انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: وقتی ۱۲ تا ۱۳ روز ساختمانی در آب غوطه‌ور باشد، از حیث ایمنی نیاز به بررسی دارد و به احتمال زیاد با مشکل مواجه خواهد شد که نیاز به بررسی ویژه دارد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: ما از روش مدارس جایگزین و ۶۰ کانکس موقت استفاده خواهیم کرد و بر همین اساس میز و نیمکت به همراه کانکس وارد منطقه شده و اعتبارات برای رفع مشکلات در اختیار قرار خواهند گرفت و ما امیدواریم طی روزهای آتی با مشکلی مواجه نشویم.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار :13 فروردین 98، کد خبر:www.farsnews.com ، 13980113000117

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
0
بیچاره بچه ها که تو این وضع از درس و مدرسه میمیونن باید وزارت علوم و آموزش و پرورش راهکار فوری و جدی ارائه بده برای این مشکل
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین