پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۶۵۷۲
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
رئیس مجلس شورای اسلامی درباره اقدامات اخیر اروپا برای اجرای "اینستکس" گفت: فعلاً درباره آن نه می‌توان منفی و نه می‌توان مثبت صحبت کرد، بلکه باید در مقام عمل آن را ارزیابی کرد.
شعارسال: علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، در حاشیه افتتاح نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره اقدامات اخیر اروپا برای اجرای "اینستکس"، گفت: اروپاییان برای کشور مشکلاتی ایجاد کردند که این مشکلات دامن خودشان را گرفت، چرا که آنها می‌خواستند در مقابل آمریکا منزلت خود را حفظ و از نظم خود در مسائل بین‌المللی صحبت کنند.

وی با بیان اینکه این موضوع میدانی است که می‌تواند عیار اروپایی‌ها را بسنجد، افزود: باید بررسی کنیم که چقدر در میدان عمل موفق هستند.

رئیس مجلس در پایان خاطرنشان کرد: ما باید عملکرد اروپایی‌ها را بررسی کنیم تا ببینیم در مسیر عمل چقدر موفق خواهند شد، فعلاً درباره آن نه می‌توان منفی و نه می‌توان مثبت صحبت کرد، بلکه باید در مقام عمل آن را ارزیابی کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 13 بهمن 1397 ، کدخبر: 1937637 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین