پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۸۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
معاون سیاسی وزیر امور خارجه با اعلام اینکه دولت آمریکا بدلیل دوری از منطقه درکی از شرایط ندارد، گفت: بهم خوردن تعادل برجام، تبعات زیادی را برای منطقه، اروپا و جهان در پی خواهد داشت.

شعارسال:معاون سیاسی وزیر امور خارجه با اعلام اینکه دولت آمریکا بدلیل دوری از منطقه درکی از شرایط ندارد، گفت: بهم خوردن تعادل برجام، تبعات زیادی را برای منطقه، اروپا و جهان در پی خواهد داشت.

سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه که برای برگزاری رایزنی های سیاسی ایران و اتریش در وین بسر می برد، امروز با شیدر رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس اتریش دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که تعدادی از اعضای کمیسیون از جمله رییس گروه دوستی پارلمانی دو کشور حضور داشتند طرفین در خصوص مناسبات دوجانبه بویژه همکاری های پارلمانی، تحولات منطقه ای و جهانی گفتگو کردند.

شیدر ضمن اشاره به اهمیت حفظ برجام، توسعه روابط دوجانبه و اهمیت نقش ایران در منطقه، بر تداوم رایزنی های پارلمانی با ایران تاکید کرد.

وی همچنین با ابراز خرسندی از موافقت مجلس شورای اسلامی برای سفر هیات پارلمانی اتریش به تهران اظهار داشت مایلیم با مقامات ایرانی پیرامون مناسبات دوجانبه و منطقه ای گفتگوهای بیشتری داشته باشیم.

عراقچی نیز با تقدیر از مواضع سازنده اتریش درباره برجام، از تاخیر زیاد اروپا در راه اندازی ساز و کار مالی با ایران انتقاد کرد و افزود: بهم خوردن تعادل برجام، تبعات زیادی را برای منطقه، اروپا و جهان در پی خواهد داشت. دولت آمریکا بدلیل دوری از منطقه درکی از شرایط ندارد و اروپا باید مسئولیت تاریخی خود را انجام دهد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار9 بهمن 97 ، کدخبر: 4527694، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
0
جناب عراقچی فعلا که برجام تعادل زندگی ما ایرانی ها رو بهم زده که اروپایی ها روحشون هم خبر دار نیست به برکت تلاش های شما در پابرجا نگهداشتن برجام
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین