پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۶۸۱
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۷
نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: درباره ترکیب کمیسیون‌ها در شعب 15 گانه‌ای که برای بررسی اعتبارنامه‌های تشکیل شد، تصمیم‌گیری می‌شود.

شعار سال: علاءالدین درباره شکل‌گیری کمیسیو‌ن‌ها در مجلس دهم اظهار کرد: فکر می‌‌کنم که در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده این اتفاق بیافتد و بر اساس اولویت‌‌های اعلامی نمایندگان و سوابق اجرایی‌ آنان، اعضای شعب 15 گانه، به نمایندگان برای عضویت در کمیسیون‌ها‌ رأی می‌دهند تا بدین ترتیب اعضای کمیسیون‌ها انتخاب شوند.

وی افزود: من هم برای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اعلام آمادگی کرده‌ام و برای تصدی پست ریاست کمیسیون کاندیدا خواهم شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد کاظم جلالی کاندیدای ریاست کمیسیون امنیت ملی شود؟ گفت: آقای جلالی گفته است که کاندیدا نمی‌شود.

این نماینده مجلس دهم درباره کاندیدا شدن افراد برای ریاست کمیسیون نیز گفت: طبیعت مردم‌سالاری دینی همین است، افراد آزادند که کاندیدا شوند، ملاحظه کردید که در صحن مجلس چه رقابت زیبایی شکل گرفت، در شرایط آزاد جناح‌های سیاسی با هم رقابت می‌کنند اما پس از رقابت، خروجی، رفاقت است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري آنا، تاریخ انتشار: 12 خرداد 1395، کد مطلب: 110111:www. ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین