پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۰۳۵
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
امام جمعه رشت با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی را به جهان نشان داد، گفت: مردم اجازه مخدوش کردن اجتماع عظیم ۲۲ بهمن را به کسی نمی دهند.آیت الله فلاحتی با اشاره به دستاوردهای ۴۰ سال انقلاب اسلامی آن را دوران طلایی ایران دانست، ادامه داد: امروز ایران اسلامی تنها کشور جهان است که در برابر ابرقدرت‌های پوشالی و سلطه‌گر جهان ایستاده است. وی با بیان اینکه دوران پهلوی دوران ذلت و خواری برای ملت ایران بود، تأکیدکرد: انقلاب اسلامی امروز به واسطه وجود ولایت فقیه در مسیر درست الهی حرکت می کند. دنیا امروز شاهد حکمرانان بی کفایت است اما در ایران اسلامی به رغم وجود مشکلات هیچکدام از مسئولان نظام مقدس اسلامی قابل مقایسه با آنها نیستند.

شعار سال: آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته رشت با بیان اینکه ۱۹ بهمن سال ۵۷ کارکنان نیروی هوایی با امام(ره) بیعت کردند، اظهارکرد: نیروهای هوایی در جنگ تحمیلی اقدامات ارزشمندی برای دفاع از نظام اسلامی انجام داده است.

وی ۱۲ بهمن را روز شکسته شدن حکومت نظامی به فرمان امام(ره) عنوان کرد و افزود: ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل طاغوت و حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی بود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به دستاوردهای ۴۰ سال انقلاب اسلامی آن را دوران طلایی ایران دانست، ادامه داد: امروز ایران اسلامی تنها کشور جهان است که در برابر ابرقدرت‌های پوشالی و سلطه‌گر جهان ایستاده است.

وی با بیان اینکه دوران پهلوی دوران ذلت و خواری برای ملت ایران بود، تأکیدکرد: انقلاب اسلامی امروز به واسطه وجود ولایت فقیه در مسیر درست الهی حرکت می کند. دنیا امروز شاهد حکمرانان بی کفایت است اما در ایران اسلامی به رغم وجود مشکلات هیچکدام از مسئولان نظام مقدس اسلامی قابل مقایسه با آنها نیستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید براینکه ۲۲ بهمن متعلق به هیچ جناح و حزب خاصی نیست، بیان‌کرد: مردم به هیچ کسی اجازه مخدوش کردن اجتماع حماسی و عظیم ملت ایران در ۲۲ بهمن را نخواهند داد.

وی با بیان اینکه ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته به دور از هر گرایش سیاسی و حزبی و جناحی پیش این نظام و انقلاب ایستاده‌اند، افزود: ملت ایران با حضور همیشگی خود در صحنه‌های حساس نقشه های دشمنان علیه نظام را ناکام گذاشته اند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه تجلی وحدت و همبستگی طی ۴۰ سال گذشته انقلاب اسلامی از دستاوردهای انقلاب است، تصریح‌کرد: این ملت با ایستادگی خود در برابر فشارها پاسخ کوبنده‌ای به جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن با دستاوردهای انقلاب داده و می دهند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نماد کامل مردم‌ سالاری دینی را به جهان نشان داد، ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن بیعت نسل چهارم با آرمان‌های انقلاب اسلامی است و دشمن حضور آگاهانه نسل‌های پس از انقلاب در عرصه را در سال‌های گذشته دیده و امسال نیز خواهد دید.

امام جمعه رشت تأکید کرد: مردم با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر تاریخ انتشار 19بهمن 97، کدخبر: 4537367، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین