پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۲۷۶
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۵
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری راهپیمایی۲۲ بهمن در ۵۸ نقطه این استان، گفت: سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی سخنران این مراسم است.

شعارسال: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری راهپیمایی۲۲ بهمن در ۵۸ نقطه این استان، گفت: سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی سخنران این مراسم است.

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن شهر رشت که در سالن اجتماعات این شورا برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و تسلیت ایام فاطمیه، اظهارکرد: حضرت فاطمه زهرا(س) اسوه و الگوی همه مردان و زنان مومن است.

وی به صبغه فاطمی ایام‌الله دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امسال با عنایت حضرت فاطمه زهرا (س) شاهد راهپیمایی پرشورتر و حضور گسترده مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن خواهیم بود.

حجت‌الاسلام اشجری با اشاره به نفوذ پیام انقلاب اسلامی در میان آزادی‌خواهان کشورهای منطقه و جهان، گفت: ملت بصیر و هوشیار ایران به‌رغم توطئه‌های دشمن در طول چهار دهه گذشته همچنان به آرمان انقلاب اسلامی وفادار است.

وی با اشاره به اظهارات مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا درباره تعبیر امام خمینی(ره) از جنگ ایران و عراق به عنوان نعمت الهی، تصریح‌کرد: به اذعان برژینسکی، کشوری که سال‌ها تحت شدیدترین تهدیدها و تحریم‌ها بوده، اکنون رتبه هفدهم اقتصاد جهانی را دارد، دانش هسته‌ای را نهادینه کرده و در علم سلول‌های بنیادی جزو پیشگامان است، پنجمین قوای مسلح دنیا را دارد و خاورمیانه تحت سیطره آن قرار دارد می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و توان بومی در آینده‌ای نه چندان دور احیاگر تمدن بزرگ ایرانی اسلامی مورد نظر امام خمینی(ره) باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه ایران به اعتراف دوست و دشمن یکی از امن‌ترین و با ثبات‌ترین کشورهای دنیا است، بیان‌کرد: در فضیلت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همین بس که عظمت آن دشمنان را به حیرت واداشته است.

حجت‌الاسلام اشجری با اشاره به بی اثر بودن تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی در عزم و اراده راسخ ملت ایران، تاکیدکرد: دشمن می‌خواهد مردم مسلمان ایران را از پای درآورد تا دست از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی‌ خود بردارند اما ملت شریف ایران همه سختی‌ها را به جان خریده و پای ایمان، اعتقاد و عهدی که با امام(ره) و شهدا بسته پایبند می مانند.

وی با بیان اینکه گره‌های اقتصادی کشوربا اهتمام شبانه‌روزی مسئولان باز خواهد شد، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته با توکل بر خدا و حمایت و پشتیبانی همه اقشار مردم و با تکیه بر رهنمودهای داهیانه رهبری معظم انقلاب اسلامی در جبهه جنگ اقتصادی مقاومت کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن سال‌جاری در ۵۸ نقطه استان خبر داد و اظهار کرد: سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی سخنران مراسم ۲۲ بهمن در مرکز استان گیلان است و این راهپیمایی در شهر رشت راس ساعت ۹ صبح از مبادی پنجگانه به سمت میدان شهدای ذهاب (شهرداری) آغاز می شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری رویداد گیلان  ، تاریخ انتشار:15 بهمن 1397 ، کدخبر:28897  www.rooydadegilan.ir ،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین