پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۰۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹
استاندار زنجان در این سفر یک روزه پس از استقبال مسئولان شهرستان ایجرود در مزار شهدای والامقام شهر زرین آباد حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.حضور در روستای نکتو و افتتاح همزمان و یا آغاز فعالیت اجرایی ۱۳ پروژه آبرسانی به روستاهای نکتو ، خویین ، احمد کندی چولجه صائین ، قندی بلاغ ، چسب ، پاشاچای ، نجم الشیخان ،گلابر ، شیوه ، سفید کمر و مجتمع گنبد با مجموع اعتبار ۹۸۴۴ میلیون ریال و آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری همزمان از پروژه‌های گازرسانی به ۴۲۷۹ خانوار استان زنجان ، ۳۴ روستا و ۲۵ واحد صنعتی با مجموع اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال ، ۲ طرحی بود که امروز با حضور استاندار ، نماینده مردم شهرستان‌های ایجرود و ماهنشان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استان و شهرستان ایجرود بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد .

شعار سال: دیدار با خانواده شهید ، افتتاح ۱۳ پروژه آبرسانی ، آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری همزمان از پروژه‌های گازرسانی به ۴۲۷۹ خانوار استان زنجان ، حضور در جمع مردم روستای نکتو و حضور در جشن بزرگ انقلاب شهرستان ایجرود برنامه های سفر یک روزه استاندار زنجان به شهرستان ایجرود بود .

استاندار زنجان در این سفر یک روزه پس از استقبال مسئولان شهرستان ایجرود در مزار شهدای والامقام شهر زرین آباد حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

حقیقی در ادامه با خانواده شهید دخت هاشمی ، از شهدای انقلاب در شهر زرین آباد دیدار کرد .

وی در این برنامه با اشاره به جایگاه شهدا در جامعه گفت : به برکت خون شهدا امروز ایران در بسیاری از زمینه‌ها سربلند است.

استاندار زنجان افزود : حل مشکلات خانواده های محترم شهدا باید در اولویت کارها قرار گیرد.

حضور در روستای نکتو و افتتاح همزمان و یا آغاز فعالیت اجرایی ۱۳ پروژه آبرسانی به روستاهای نکتو ، خویین ، احمد کندی چولجه صائین ، قندی بلاغ ، چسب ، پاشاچای ، نجم الشیخان ،گلابر ، شیوه ، سفید کمر و مجتمع گنبد با مجموع اعتبار ۹۸۴۴ میلیون ریال و آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری همزمان از پروژه‌های گازرسانی به ۴۲۷۹ خانوار استان زنجان ، ۳۴ روستا و ۲۵ واحد صنعتی با مجموع اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال ، ۲ طرحی بود که امروز با حضور استاندار ، نماینده مردم شهرستان‌های ایجرود و ماهنشان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استان و شهرستان ایجرود بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد .

استاندار زنجان پس از این مراسم در جمع مردم روستای نکتو به بیان مسائل و مشکلات روستا پرداخت و راهکارهای حل این مشکلات را ارائه کرد.

حضور در جشن بزرگ انقلاب شهرستان ایجرود که در زرین آباد برگزار شد ، آخرین برنامه سفر استاندار زنجان به شهرستان ایجرود بود .

حقیقی در این جشن با تبریک دهه مبارک فجر گفت : اتحاد رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

استاندار زنجان با تاکید بر لزوم حفظ اتحاد در جامعه گفت : دشمنان کشورمان از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ایران همواره به فکر دسیسه های مختلفی بوده اند ولی با پایمردی مردم کشورمان همه این توطئه ها یکی پس از دیگری شکست خورده است .

وی تصریح کرد : نباید مشکلات جامعه را به پای نظام بگذاریم و مسئولان نیز باید بیش از پیش به فکر خدمت رسانی به مردم باشند .

امام جمعه زرین آباد هم در این جشن گفت : دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار برجسته است .

حجت الاسلام و المسلمین مقدمی افزود : ایمان به خدا سبب شد تا مردم با دست خالی در مقابل نظام طاغوت به ایستند.

نماینده مردم شهرستان‌های ایجرود و ماهنشان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت : مسئولان باید برای اعتلا و پیشرفت کشورمان نهایت تلاش خود را انجام دهند .

خاتمی افزود : 4 خطه کردن جاده زنجان بیجار از جمله اولویت‌های این منطقه است که انتظار می‌رود برای اتمام هر چه سریعتر آن اقدام شود .

فرماندار شهرستان ایجرود هم در این مراسم از افتتاح ۸۹ طرح مختلف همزمان با دهه مبارک فجر با مجموع اعتبار بیش از ۲۴۵ میلیارد ریال در شهرستان ایجرود خبر داد .

تولید سلیمی افزود : ۱۱ دستگاه اجرایی ، 1 بانک و بخشداری ها و دهیاری های تابعه شهرستان ایجرود این برنامه‌ها را اجرا می‌کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا تاریخ انتشار18بهمن 97، کدخبر: 809970، www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
0
0
واقعا باید قرار گیرد چون کسایی که از وابستگی هاشون از خانواده از جون خودشون میزنن برای خاک کشورشون برای ناموسشون میرن و شهید میشن در اولیت ترینه اولیت ها هستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین