پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۰۶۴
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گفت: سهم این استان در اجرای طرح «روستا تعاون» 52 روستا بوده که تاکنون این طرح در 84 روستای استان اجرا شده است.

شعار سال: احمد توصیفیان افزود: در کل کشور حدود یک هزار و 947 روستا تعاون پیش بینی شده است که تحقق این طرح در 84 روستای استان همدان بیش از سهمیه تعیین شده، است.
وی اظهار داشت: در طرح روستا تعاون شرکت های تعاونی با استفاده از سرمایه و نیروی کار مهارت و تخصص روستاییان تشکیل شده و موجب رونق اقتصادی و اجتماعی روستا می شوند.
توصیفیان افزود: هدف از این نوع تعاونی ها، توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی روستاها بوده و فعالیت روستا را بر مبنای بهره گیری از استعدادها و ظرفیت‌های موجود در روستا با عضویت روستاییان دنبال می کند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان با بیان اینکه همدان در اجرای طرح روستا تعاون پیشتاز بوده گفت: این اداره کل آمادگی دارد علاوه بر برگزاری دوره های آموزش عمومی برای موسسان، اعضا و مدیران و اعضای متقاضی تشکیل تعاونی ها در قالب روستا تعاون، آنها را در اولویت اعطای تسهیلات اشتغال قرار دهد.
گفتنی است؛ همدان دارای یک هزار و 30 روستای دارای سکنه است که 970 روستا بیش از 20 خانوار ساکن هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 18 بهمن 97، کد مطلب: 83201311: www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین