پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۸۸۱
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۰
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بنادر کشور با کاهش ۱۳ درصدی فعالیت روبرو شدند.وی اضافه کرد: باید تلاش کنیم از این فرصت برای توسعه بنادر بهره ببریم و تلاش‌مان این باشد که این تحریم‌ها را تبدیل به فرصت کنیم و سهم خوبی برای بنادر ایران از سهم حمل و نقل دریایی مهیا سازیم.

شعارسال: یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بنادر کشور با کاهش ۱۳ درصدی فعالیت روبرو شدند.

مجید کیان‌پور اظهار کرد: فعالیت بنادر در شرایط تحریم‌ها بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاری و تأمین منابع مالی جدید است.

وی اضافه کرد: باید تلاش کنیم از این فرصت برای توسعه بنادر بهره ببریم و تلاش‌مان این باشد که این تحریم‌ها را تبدیل به فرصت کنیم و سهم خوبی برای بنادر ایران از سهم حمل و نقل دریایی مهیا سازیم.

کیان‌پور با تاکید بر اینکه «۲۷۰۰ کیلومتر مرز آبی در جنوب کشور داریم و این یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد برای توسعه بنادر است»، گفت: باید از این ظرفیت استفاده کنیم و حمل و نقل دریایی را گسترش دهیم.

این عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: اینکه عنوان کنیم تحریم‌ها مشکلات مختلفی را برای بخش‌های خطوط کشتی‌رانی ایجاد کرده پذیرفته نیست و باید تلاش کنیم از حداکثر ظرفیت استفاده کنیم و این تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای که علیه کشورمان ایجاد شده را بی‌اثر سازیم.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: راه این کار، انجام کارهای جهادی و توجه به اسناد بالادستی و استفاده از منابع مالی در بازارهای مختلف وجود دارد، همچنین از بورس استفاده و بنادر را توسعه دهیم و ظرفیت آنها را ارتقا دهیم.

وی خاطرنشان کرد: آمارهای ارائه شده نشان می‌دهد که بنادر کشور با کاهش ۱۳ درصدی فعالیت روبرو شدند و این مسأله در برخی از بنادر بیشتر مشهود است.

کیان‌پور خاطرنشان کرد: براساس گزارش‌های ارائه شده بندر شهید رجایی هرمزگان با سهم ۵۰ درصدی بیشترین انحراف را از اجرای قانون دارد و بنادر امام خمینی (ره)، انزلی و شهید بهشتی بیشترین مورد تخلف را داشته‌اند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 24بهمن 1397 ، کدخبر:97112412302 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین