پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۹۳۱۳
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۰
پس از لغو سخنرانی علی لاریجانی در مراسم ۲۲ بهمن کرج، که با اولتیماتوم امام جمعه این شهر صورت گرفت، حجت الاسلام ‏محمد مهدی میرباقری جانشین او شد، مردی که رهبر جریان «اکادمی» در قم است. این جریان در سال‌های اخیر در کشور به شدت فعال شده و چهره‌های منسوب به آن در بخش‌های مختف کشور حضور دارند، جریانی که به نظر می‌رسد قصد دارد رهبری معنوی جریان اصولگرا را پس از آیت الله مصباح بدست گیرد. اما جریان آکادمی چه اعتقادات و اهدافی دارد؟

شعارسال: پس از لغو سخنرانی علی لاریجانی در مراسم ۲۲ بهمن کرج، که با اولتیماتوم امام جمعه این شهر صورت گرفت، حجت الاسلام ‏محمد مهدی میرباقری جانشین او شد، مردی که رهبر جریان «اکادمی» در قم است.

 این جریان در سال‌های اخیر در کشور به شدت فعال شده و چهره‌های منسوب به آن در بخش‌های مختف کشور حضور دارند، جریانی که به نظر می‌رسد قصد دارد رهبری معنوی جریان اصولگرا را پس از آیت الله مصباح بدست گیرد.


تعداد بازدید : 6

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ،تاریخ انتشار:25 بهمن 97، کدخبر: 459229،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین