پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۹۸۱۸
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۴
بازرس اتحادیه نمایشگاهداران و فروشندگان خودرو اعلام می کند با توجه به عدم عرضه مناسب و کافی از سوی خودروسازان، قیمت خودروهای داخلی از 2 هفته پیش تا کنون حدود 5 درصد افزایش یافته است.نعمت الله کاشانی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو اظهار داشت: قیمت خودروهای ایرانی در روزهای اخیر افزایش یافته است. متاسفانه کارخانجات خودروسازی آنطور که باید و شاید اقدام به عرضه خودرو نکرده اند و به صورت قطره چکانی خودرو را به بازار عرضه می کنند.

شعار سال: بازرس اتحادیه نمایشگاهداران و فروشندگان خودرواعلام می کند با توجه به عدم عرضه مناسب و کافی از سوی خودروسازان، قیمت خودروهای داخلی از 2 هفته پیش تا کنون حدود 5 درصد افزایش یافته است.

نعمت الله کاشانی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو اظهار داشت: قیمت خودروهای ایرانی در روزهای اخیر افزایش یافته است. متاسفانه کارخانجات خودروسازی آنطور که باید و شاید اقدام به عرضه خودرو نکرده اند و به صورت قطره چکانی خودرو را به بازار عرضه می کنند.

وی افزود: خودروسازان یا تولید را کاهش داده اند و یا خودرو را به بازار عرضه نمی کنند و این مساله باعث افزایش قیمت خودروهای داخلی شده به طوریکه قیمت خودروهای داخلی نسبت به 2 هفته گذشته حدود 5 درصد افزایش یافته است.

بازرس اتحادیه نمایشگاهداران و فروشندگان خودرو افزود: البته قیمت خودروهای خارجی نیز تا حدی افزایش یافته، ضمن آنکه هنوز هیچ خودروی ترخیص شده ای به بازار وارد نشده است.

کاشانی نسب افزود: کارخانجات خودروسازی، قیمت خودرو را بر این مبنا که تولید و عرضه را افزایش خواهند داد بالا برده تا قیمت ها در بازار کنترل شود اما متاسفانه قیمت ها افزایش پیدا کرد بدون آنکه عرضه افزایش یابد.

بازرس اتحادیه نمایشگاهداران و فروشندگان خودرو گفت: هیچگونه خرید و فروشی در بازار خودرو صورت نمی گیرد زیرا با افزایش قیمت خودرو مردم منتظر هستند سرنوشت قیمت ها مشخص شود.

وی افزود: هم اکنون تقاضای کاذب در بازار کمتر شده و تنها افرادی که نیاز مبرم به خودرو داشته و ناچار باشند اقدام به خرید خودرو می کنند زیرا قیمت ها صعودی است به طوری که قیمت خودرو پژو 206 از 2 هفته پیش تاکنون از حدود 63 میلیون تومان به حدود 70 میلیون تومان رسیده است و همچنان سیر صعودی دارد.

کاشانی نسب در پایان گفت: طبیعتا برای شب عید و تعطیلات نوروز، تقاضای خرید خودرو افزایش می یابد و اگر وضع به همین منوال ادامه یابد و خودروسازان اقدام به تولید و عرضه خودرو نکنند احتمال دارد قیمت خودرو همچنان افزایش یافته و صعودی باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبرخودرو تاریخ انتشار 23بهمن 97، کدخبر: 544202، www.khabarkhodro.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین