پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۰۰۵۰
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان از راه اندازی مرکز آموزش هتلداری غرب کشور در همدان خبرداد.

شعار سال: وهب مختاران ظهر جمعه در بازدید از غرفه مرکز تخصصی آموزش هتلداری فنی و حرفه ای همدان در دوازدهمین نمایشگاه گردشگری گفت: مجموعه آموزشی در شرف افتتاح گردشگری و هتلداری غرب کشور در سایت آموزشی فنی و حرفه ای شهرستان همدان قرار دارد.

وهب مختاران با توضیح مراحل تصویب و ساخت این مجموعه افزود: این مجموعه آموزشی از نظر مساحت با متراژ شش هزار متر مربع یکی از بزرگترین مراکز تخصصی در کشور است و طی مذاکرات گسترده با مراکز آموزشی داخلی و بین المللی در حال پایه گذاری ساختاری بی نظیر در کشور است.

وی گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، منبطق بر وظایف قانونی خویش به عنوان متولی اصلی ارائه آموزش های مهارت محور، برنامه راهبردی دقیقی را برای این موضوع تدوین کرده است.

وی افزود: همکاری میراث فرهنگی استان همدان به عنوان متولی سیاستگذاری اجرایی و ترویجی گردشگری نیز دیگر بال پرواز همدان به سمت توسعه اشتغال توریسم محور خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 26 بهمن 97، کد مطلب: 4542773: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین