پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۹۰۴۶۵
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
پس از پراید پژو 206 یکی از پر تیراژ ترین محصولات تولید داخل به شمار می آید و در واقع می توان به نوعی گفت که پلت فرم پژو 206 در حکم محبوب ترین پلت فرم خودرو در کشور قابل توصیف است. از این رو قیمت پژو 206 برای تمامی اقشار جامعه از اهمیت ویژه ای برخودار است و حالا ایران خودرو قیمت پژو 206 را ویژه دی ماه 97 اعلام کرده است. براین اساس به نظر می رسد که قیمت پژو 206 در حدود 10 الی 12 میلیون تومان نسبت به نرخ های فعلی افزایش یافته است و حالا برای خرید ارزان ترین تیپ پژو 206 (تیپ 2) نیاز به پرداخت رقمی افزون بر 47 میلیون تومان خواهید داشت.

شعارسال: پس از پراید پژو 206 یکی از پر تیراژ ترین محصولات تولید داخل به شمار می آید و در واقع می توان به نوعی گفت که پلت فرم پژو 206 در حکم محبوب ترین پلت فرم خودرو در کشور قابل توصیف است. از این رو قیمت پژو 206 برای تمامی اقشار جامعه از اهمیت ویژه ای برخودار است و حالا ایران خودرو قیمت پژو 206 را ویژه دی ماه 97 اعلام کرده است. براین اساس به نظر می رسد که قیمت پژو 206 در حدود 10 الی 12 میلیون تومان نسبت به نرخ های فعلی افزایش یافته است و حالا برای خرید ارزان ترین تیپ پژو 206 (تیپ 2) نیاز به پرداخت رقمی افزون بر 47 میلیون تومان خواهید داشت.

فروش فوری این محصولات به زودی آغاز خواهد شد.

اواخر سال 1998 میلادی شرکت پژو یک خودرو آپشنال و مدرن نسبت به زمان خود را به نام 206 جایگزین نسل قبلی آن، یعنی پژو 205 کرد. این خودرو نسبت به نسل قبل خود از بهبودهای طراحی فوق‌ العاده‌ای برخوردار بود و یک خودرو کاملا عالی جوان پسند در زمان خود به حساب می‌ آمد. در کنار طراحی چشم نواز، این ارگونومی مناسب کابین، دینامیک حرکتی کم‌ نقص، مصرف سوخت مناسب و همچنین تجهیز بودن به سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز و سیستم برث مالتی پلکس بود که باعث شد در عرض 10 سال، چیزی حدود 5 میلیون خودرو پژو 206 در سراسر جهان به فروش برسد. پژو در سال 2010 میلادی تولید این خودرو را متوقف کرد، اما پس از بيش از 17 سال همچنان در کشورهایی از جمله ایران شاهد تولید آن هستیم.

شركت ايران خودرو يكى از مهمترين پايگاه هاى توليد پژو 206 در جهان به شمار مى رود. پژو 206 هاچ بك با 2 موتور 1.4 و 1.6 ليترى در دو تيپ 2 و 5 در ايران خودرو توليد مى شود.

از آن جایی که مدل هاچ بک پژو 206 گزینه مناسبی برای مسافرت های یک خانواده نبود، بنابراین توسط بسیاری از خریداران طرد می‌شود و آن‌ ها علیرغم علاقه خود به این خودرو ناچارا به خرید یک سدان دیگر روی می‌ آوردند. از همین رو ایران خودرو با همکاری پژو فرانسه دست به عرضه خودروى مبتنی بر پلتفرم اصلی خود پژو 206 هاچ بک، اما مجهز به صندوق عقب کرد. خودرويى که در ابتدا «آریان» نامیده می‌ شد، اما پس از مدتی به 206 اس دی (206 SD) تغییر نام یافت.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازسایت خبری دیجیاتو، تاریخ انتشار: 19 دی 1397 ، کدخبر:- www.digiato.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین