پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۱۱۶
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
رئیس سازمان بهزیستی کشور از تشکیل "شورای عالی مشورتی" در این سازمان با حضور روسای ادوار سازمان بهزیستی کشور خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این شورا استفاده از تجارب روسای سابق بهزیستی در ارائه خدمات مطلوب‌تر خواهد بود.

شعارسال:رئیس سازمان بهزیستی کشور از تشکیل "شورای عالی مشورتی" در این سازمان با حضور روسای ادوار سازمان بهزیستی کشور خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این شورا استفاده از تجارب روسای سابق بهزیستی در ارائه خدمات مطلوب‌تر خواهد بود.

نشست هم‌اندیشی روسای ادوار سازمان بهزیستی کشور با حضور ابوالفضل اجاره‌دار، محمدرضا محمدی، سیدمحمد جزایری، غلامرضا انصاری، محمدرضا راه‌ چمنی، ابوالحسن فقیه، احمداسفندیاری، همایون هاشمی و احمد فیاض‌بخش برگزار شد.

وحید قبادی دانا؛ رئیس سازمان بهزیستی کشور در آغاز این جلسه اظهار کرد: این جلسه با هدف استفاده از سرمایه‌‌های مدیریتی در بهزیستی طی چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و از بدو تاسیس سازمان بهزیستی کشور تاکنون برگزار شده است، بر همین اساس ما از فرزند شهید دکتر فیاض بخش که موسس سازمان بهزیستی بودند، درخواست کردیم تا وی نیز در این جلسه حضور داشته باشد تا طرح تحقیقاتی ـ پژوهشی را در بهزیستی سامان دهد.

وی درباره این طرح بیان کرد: یکی از موضوعاتی که در این دوره مورد توجه قرار دارد، استفاده از تجارب روسای سابق بهزیستی در سال‌های گذشته است که بر همین اساس به‌زودی تجربیات روسای سابق بهزیستی از طریق مصاحبه با آنها تهیه و بعد از ثبت‌، ضبط‌، بازبینی و ویراش منتشر خواهد شد تا مورد استفاده مدیران آینده در بهزیستی قرار گیرد.

قبادی دانا افزود: یکی دیگر از اهداف برگزاری این جلسه‌، تشکیل شورای عالی مشورتی در سازمان بهزیستی است که با حضور روسای سابق بهزیستی شکل خواهد گرفت و در صورتی که روسای سابق بهزیستی موافق باشند پیشکسوتان حوزه سلامت اجتماعی نیز به این شورا اضافه خواهند شد‌.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: ترسیم برنامه‌های آتی و اخذ تصمیات مهم، سیاستگذاری‌ها از وظایف شورای عالی مشورتی در سازمان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در سنوات گذشته نیازها و الویت مددجویان تغییر کرده است، گفت: در هر دوره روسای سازمان بهزیستی تلاش کردند که براساس نیاز جامعه هدف بهزیستی حرکت کنند و بهترین خدمات را ارائه کنند و انشالله در مسیر آینده بتوانیم با توکل به خدا و با بهره‌گیری از نظرات همه روسای سازمان بهزیستی خدمات مناسب‌تری را ارائه کنیم.

قبادی دانا ادامه داد: رویکرد سازمان بهزیستی کشور، بحث پیشگیری و توانمندسازی در ارتباط با حوزه سلامت اجتماعی است و در این بخش نیز تکالیفی به عهده سازمان گذاشته شده است، تکالیفی که در اسناد بالادستی و برنامه ششم توسعه آمده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: در حوزه افراد دارای معلولیت تنها متولی سازمان بهزیستی است، در زمینه "آسیب‌های اجتماعی" نیز سازمان بهزیستی ورود جدی داشته است و مقام معظم رهبری نیز تاکید ویژه‌ای به پرداختن به این حوزه داشته‌اند.

وی همچنین به تصویب قانون حمایت از حقوق معلولان در اواخرا سال 96 و ابلاغ آن در ابتدای سال 97 توسط رئیس‌جمهور متذکر شد: تاکید ویژه ما در این دوره اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان است و در راستای اجرای آن گام برخواهیم داشت؛ انشالله بتوانیم به هدف نهایی سازمان بهزیستی کشور که بهزیستن برای تمام آحادجامعه است، برسیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تیتربرتر، تاریخ انتشار3اسفند97،کدخبر: 46331 ، www.titrebartar.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین