پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۲۹۹
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵
از سوی دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، ‌حجت‌الاسلام محمدحسین وحیدی به‌عنوان مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در استان لرستان منصوب شد.

شعارسال: حجت‌الاسلام وحیدی به‌عنوان مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در لرستان منصوب شد.

طی حکمی از سوی دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، ‌حجت‌الاسلام محمدحسین وحیدی به‌عنوان مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در استان لرستان منصوب شد.

حجت‌الاسلام محمدحسین وحیدی به مدت دو سال مسئولیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان لرستان را بر عهده دارد.

در حکم وی آمده است در طلیعه ورود به پنجمین دهه حیات مبارک و انسان‌ساز انقلاب شکوهمند اسلامی و در آستانه 40 سالگی تشکل نورانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان مسئولیتی سنگین به ما سپرده‌شده است.

این مسئولیتِ خطیر از سویی مستلزم شکرگزاری بابت توفیق خدمت به دانش‌آموزانی مؤمن، فهمیم، بصیر و انقلابی است و از سویی دیگر، بار این مسئولیت جز با همراهی برادرانی مؤمن، با روحیه جهادی و انقلابی به سرمنزل مقصود نخواهد رسید.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ،تاریخ انتشار : 4اسفند 97، کد خبر:1953891 www.tasnimnews.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین