پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۰۲۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور گفت: به دنبال تربیت دانش‌آموزان متخصص و متعهد هستیم، رویکرد ما تربیت حماسی دانش‌آموزان است.

شعارسال: دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور گفت: به دنبال تربیت دانش‌آموزان متخصص و متعهد هستیم، رویکرد ما تربیت حماسی دانش‌آموزان است.

حامد علامتی در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان یکی از تشکل‌های رسمی دانش‌آموزی است که از سال 1358 تشکیل شده و فعالیت دارد.

وی افزود: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مستقیما زیرنظر مقام معظم رهبری فعالیت دارد که به منظور پاسداشت ارزش‌های انقلاب، نیروسازی و جریان سازی می‌کند.

وی با بیان اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری "اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی در یک مدرسه، یک سنگر فرهنگی محسوب می‌شود و دانش‌آموزان ما افسران جوان جنگ نرم محسوب می‌شوند"، گفت: به دنبال تربیت دانش‌آموزان متخصص و متعهد هستیم، رویکرد ما تربیت حماسی دانش‌آموزان است و در مقاطع متوسطه اول و دوم فرآیند چهار ساله را مدنظر قرار می‌دهیم.

علامتی بااشاره به ترسیم سیر معنوی فکری تربیتی برای دانش‌آموز از تدوین چشم‌انداز برای 1404 خبر داد.

وی با اشاره به شعار سال، گفت: مقام معظم رهبری حدود 6 سال است که با انتخاب عناوینی برای هر سال، در حوزه اقتصادی تاکید دارند و امروز به نقطه‌ای رسیده که حمایت از کالای ایرانی را مدنظر قرار دادند؛ گفتمان سازی حمایت از کالای ایرانی در دستور کار اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان قرار گرفته است و این نهاد به پایگاه‌های حمایت از کالای ایرانی تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: حمایت از کالای ایرانی باید از دانش‌آموزان و خانواده‌های‌شان آغاز شود که این امر با گفتمان سازی در مدارس محقق می‌شود و مطالبه گری از مسئولان به جهت تولید کالای باکیفیت از دیگر اقدانات موثر است.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور، با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید تقویت اعتماد به استان‌ها را در برنامه داریم، اضافه کرد: هدف ما خروج از برنامه‌های ملی و اجرای بیشتر برنامه‌های بومی و منطقه‌ای است و در این راستا برنامه و بودجه استانی تدوین خواهد شد. همچنین کیفی سازی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، کمی بودن زیرساخت‌ها، توجه به کارهایی که باعث تقویت بنیه دینی و فکری می‌شود از دیگر اهداف ما در سالجاری است.

علامتی گفت: گیلان، استان پر ظرفیت و نیروخیزی است. اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان با همکاری سایر نهادها نظیر آموزش و پرورش و سپاه در مسیر رشد و شکوفایی خوبی قرار گرفته و حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه چهار تشکل هلال احمر، بسیج دانش‌آموزی، سازمان دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی در سطح مدارس فعالیت دارند، گفت: هر چقدر برنامه‌ها متناسب با ذائقه دانش‌آموزان باشد، باعث جذب بیشتر آنها می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 17 فروردین 1397، کدخبر: 97011704292، www.isna.ir

 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
این کار های اتش به اختیار قطعا موجب خشنودی خدا و رکت در زندگی این افراد خواهد شد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین