پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۹۱۸۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از مصوب شدن سهمیه هزار تنی گوشت قرمز منجمد میان صنوف پزنده خبر داد و گفت: این گوشت با قیمت حدود 45 هزار تومان در اختیار این صنوف قرار خواهد گرفت.

شعارسال: یدالله صادقی از توزیع گوشت قرمز منجمد در بین صنوف پزنده خبر داد و گفت: در ستاد تنظیم بازار کشور مقرر شد تا گوشت قرمز منجمد با قیمت تعادلی حدود ۴۵ هزار تومان در اختیار صنوف پزنده مختلف قرار گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران افزود: این تصمیم در این راستا اتخاذ شد تا از این طریق نیاز صنوف مختلف تامین شود و مراجعه آنها به بازار و شبکه‌های توزیع کمتر شود. وی با بیان اینکه سهمیه آن مصوب و ابلاغ شده است، گفت: این موضوع امروز در ستاد تنظیم بازار استان مصوب شد و از دو روز آینده هم توزیع آن شروع خواهد شد.

صادقی بیان داشت: در حال حاضر مقرر شده تا هزار تن گوشت قرمز منجمد در بین صنوف توزیع شود که تامین آن توسط شرکت پشتیبانی امور دام صورت می‌گیرد و صنوف با مرراجعه به اتحادیه‌های مربوطه می‌توانند گوشت مورد نیاز خود را با قیمت مصوب تامین کنند.

وی همچنین از توزیع گوشت گرم قرمز توسط سازمان میادین، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های صنفی خبر داد و گفت: مدتی است که گوشت گرم قرمز از طریق این سازمان‌ها و فروشگاه‌ها با قیمت مصوب توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در مورد توزیع گوشت قرمز منجمد برای تنظیم بازار توسط وزارت صنعت گفت: در این مورد مقرر شده تا تعاونی‌های کارگری و کارمندی به اتحادیه‌های مربوطه مراجعه کنند و به تعداد اعضا خود حواله دریافت کنند و در محل تعاونی‌ها بین اعضای خود توزیع کنند.

وی افزود: علاوه بر این موارد سهمیه گوشت قرمز منجمد برای توزیع در بین افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی در نظر گرفته شده تا آنها هم از طریق فروشگاه‌های خود اقدام به توزیع کنند.

صادقی بیان داشت: علی الحساب به هر سازمان و نهاد سهمیه‌ای به صورت سراسری هزار تن گوشت قرمز منجمد داده می‌شود تا اتحادیه‌های مختلف از جمله فرهنگیان، نیروهای مسلح، اتکا، امکان و … بین اعضا خود توزیع کنند و بعد از توزیع این مقدار باز هم به آنها سهمیه داده خواهد شد.

وی اظهار داشت: از سوی وزارت صنعت سهمیه‌بندی برای توزیع در بین اعضا سازمان‌ها و نهادها صورت نگرفته و سازمان یا نهاد مربوط براساس سیاست خود گوشت را در میان اعضا خود توزیع خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: این گوشت هم با قیمت مصوب دولت توزیع می‌شود و از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها بر روند توزیع صورت خواهد گرفت.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته ازسایت رویکرد امروز، تاریخ انتشار:7اسفند1397 ، کدخبر: 2822: www.rooykardemrooz.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
0
0
اینم از وضعیت شب عید مردم و صف گوشت و مرغ
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین