پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۳۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰
جلودارزاده گفت: بخشی از کالاهای اساسی توسط افراد و جریانات قدرتمند از کشور خارج می شوند و توزیع مناسبی ندارند. به عنوان مثال دلیل گرانی قیمت گوشت در ماه های اخیر یکی قاچاق و دیگری عدم توزیع مناسب است!

شعار سال: سهیلا جلودارزاده، نماینده اصلاح طلب مجلس در پاسخ به این سوال که چرا با وجود اختصاص ارز 4200 تومانی برای کالاهای اساسی اما هر روز شاهد گرانی این کالاها هستیم گفت: بخشی از این کالاها توسط افراد و جریانات قدرتمند از کشور خارج می شوند و توزیع مناسبی ندارند. به عنوان مثال دلیل گرانی قیمت گوشت در ماه های اخیر یکی قاچاق و دیگری عدم توزیع مناسب است!

وی افزود: امیدواریم که مجلس شورای اسلامی در ارتباط با نهادهای نظارتی که عضو دارد در این زمینه گزارش هایی را بیاورد تا بتوان شرایط را طبق آن بررسی کرد.

این نماینده مجلس درباره سهم تصمیمات اشتباه داخلی در اقتصاد کشور تأکید کرد: تصمیمات اشتباه از یک طرف و فساد موجود از طرف دیگر از جمله موارد سهیم در شرایط کنونی هستند که البته فساد موضوع مهمتری است که باید به آن رسیدگی شود.

جلودارزاده عنوان کرد: اگر در سیستم مسئله رانتخواری وجود نداشته باشد و سیاست های غلط برنامه های قبلی را برهم نزند می توان امیدوار بود که این شرایط را با موفقیت سپری کنیم و اتفاقا تجربه آن را هم در دوران دفاع مقدس هم داریم.

وی در ادامه در رابطه با توقف اعلام آمار رشد اقتصادی و تورم از سوی بانک مرکزی نیز گفت:شاید این اقدام برای مقابله با بخشی از جنگ روانی باشد البته امیدواریم که از درون به این آمارها توجه داشته و خودفریبی نباشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت نود اقتصادی، تاریخ 4 اسفند 97، کد مطلب: 1953744: www.90eghtesadi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
0
0
این جریانات قدرتمند کحان احه که هیچکس هم نمیتونه جلوشون بگیره خوبه قاچاق و سومدیریت هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین