پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۵۹۲
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
پیگیری اقدامات تیم حسین هدایتی در فولاد خوزستان و فولاد اکسین سر نخ های زیادی را می تواند بدهد، نکته عجیب این است در حالی که محمد شریعتمداری داعیه دار شفافیت شده است چرا یکی از افراد نزدیک حسین هدایتی را به عنوان مدیرعامل فولاد اکسین منصوب می کند.
شعارسال: همزمان با حضور حسین هدایتی دولابی در دادگاه ابعاد جدیدی از تخلفات وی در شرکت نورد لوله اهواز منتشر شد. ابعادی که به اعتقاد آگاهان یک روی سکه فعالیت تیم هدایتی بوده و این تیم با همکاری برخی افراد دولتی هم اکنون در شرکت های فولادی ریشه دوانده اند.

در سال 94 علی اکبر هدایتی دولابی فرزند حسین هدایتی از عضویت در هیئت مدیره شرکت نورد لوله اهواز خارج و "امین ابراهیمی " و شوهر خواهرش یعنی "محمد کشانی" از طرف شرکت های وابسته به حسین هدایتی ، جایگزین فرزند هدایتی در هیئت مدیره شرکت نورد لوله اهواز شده اند.

ابعاد تخلفات تیم هدایتی در شرکت نورد لوله اهواز در دادگاه روشن شد و قطعا در هفته های بعد ابعاد مهمتری از آن را خواهیم شنید. بعد از نورد لوله اهواز هدایتی بخشی از سهام شرکت فولاد خوزستان را خرید و این بار نیز "امین ابراهیمی " و " محمد کشانی " را به عنوان نماینده شرکت های سامان تجارت مجد و بنیان گستر کاوا وارد هیئت مدیره فولاد خوزستان کرد.

این پایان کار نبود و با اینکه عمده سهامدار فولاد خوزستان شرکت سرمایه گذاری پایندگان بود و شرکت های حسین هدایتی هر کدام فقط یک سهم داشتند، اما در اتفاقی عجیب محمد کشانی با یک درصد سهم مدیر عامل فولاد خوزستان می شود.

باز هم این پایان کار حضور تیم هدایتی در شرکت های فولادی نبود و با رایزنی وی با برخی از اطرافیان شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، "امین ابراهیمی" که هم اکنون به نمایندگی شرکت وابسته به هدایتی عضو هیئت مدیره فولاد خوزستان است، مدیر عامل فولاد اکسین از زیر مجموعه های صندوق بازنشستگی کشور می شود.

انتصابی که سرو صدای نمایندگان مجلس و حتی استاندار خوزستان را نیز درآورد و این افراد هشدار داده اند که سپردن شرکت فولاد اکسین به تیم هدایتی سرانجامی چون نیشکر هفت تپه خواهد داشت.

بعد از سکانداری "امین ابراهیمی" بر فولاد اکسین ، شوهر خواهرش محمد کشانی که هم اکنون مدیر عامل فولاد خوزستان است، حساب های فولاد اکسین را نیز که با شکایت فولاد خوزستان مسدود شده بود باز می کند، شکایت را پس می گیرد و علی الحساب هزاران تن مواد اولیه به فولاد اکسین می دهد. یک گرو کشی تمام عیار برای گرفتن صندلی مدیرعاملی فولاد اکسین برای عضو دیگر تیم هدایتی.

پیگیری اقدامات تیم حسین هدایتی در فولاد خوزستان و فولاد اکسین سر نخ های زیادی را می تواند بدهد، نکته عجیب این است در حالی که محمد شریعتمداری داعیه دار شفافیت شده است چرا یکی از افراد نزدیک حسین هدایتی را به عنوان مدیرعامل فولاد اکسین منصوب می کند.

امین ابراهیمی مدتی نیز مدیرعامل شرکت نورد لوله اهواز بوده است. نماینده دادستان در جلسه دادگاه درباره فعالیت‌های فوتبالی هدایتی خطاب به وی گفت: این گزارش‌ها بر اساس ردیابی‌های دقیق است، مثلا شما از شرکت یک پولی گرفته‌اید که مستقیم رفته است به حساب یک باشگاه ورزشی، یا مثلا کارخانه نورد لوله اهواز را به مرز نابودی کشانده‌اید. شما دستور دادید که یک پول کلان از این کارخانه برای جشن قهرمانی یک تیم ورزشی هزینه شود در حالی که کارگران این کارخانه چهار ماه بود حقوق نگرفته بودند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه اطلاع رسانی راه دانا ، تاریخ 11 اسفند 1397 ، کدخبر: 1463970 ، www.dana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین