پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۶۳۷
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
سردار ابراهیم کریمی گفت: مشمولان غایب تا پایان سال ۹۷ برای خرید خدمت سربازی خود فرصت دارند و این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.
شعار سال :سردار ابراهیم کریمی با بیان اینکه مشمولان غایب تا پایان امسال برای خرید خدمت خود فرصت دارند، اظهار داشت: در یک هفته گذشته ۳۰ هزار نفر برای خرید خدمت خود ثبت نام کرده اند که این عدد از ابتدای طرح تاکنون به حدود ۶۰۰ هزار نفر می‌رسد.

رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولانی که ۸ سال غیبت دارند می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس بعلاوه ۱۰ ثبت نام خود را برای خرید خدمت انجام دهند و پس از پرداخت ۱۳ قسط، کارت معافیت دریافت کنند.

وی در ادامه افزود: نرخ خرید خدمت برای افراد با مدرک تحصیلی زیر دیپلم ۱۰ میلیون تومان، دیپلم ۱۵ میلیون، فوق دیپلم ۲۰ میلیون، لیسانس ۲۵، فوق لیسانس ۳۰ میلیون و برای دکتری و مقاطع بالاتر پزشکی بین ۳۵ تا ۵۰ میلیون تومان است.

وی تصریح کرد: به ازای هر سال غیبت بیش از ۸ سال، ده درصد به قیمت پایه مدرک تحصیلی افزوده خواهد شد.

سردار کریمی در رابطه با تخفیفات هم گفت: مشمولان غایب به ازای همسر و هر فرزند ۵ درصد تخفیف خواهند گرفت؛ که این تخفیف برای افراد تحت پوشش کمیته امداد تا ۷۰ درصد افزایش خواهد داشت.

وی ادامه داد: خرید خدمت سربازی شامل ۱۳ قسط می‌شود که قسط اول پس از ثبت نام فرد برای خرید خدمت دریافت خواهد شد. ۱۲ قسط باقی مانده نیز به صورت ماهیانه و تا پایان سال ۹۸ دریافت می‌شود.

رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه مشمولان غایب در صورت عدم خرید خدمت با محدودیت‌هایی مواجه خواهند شد، گفت: خروج از کشور، تحصیل، استخدام در مشاغل دولتی و همچنین بخش‌های خصوصی از جمله مهم‌ترین محدودیت‌هایی است که از سال ۹۸ برای مشمولان غایب اعمال خواهد شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تابناک،تاریخ انتشار:10 اسفند 1397،کد خبر:882062،www.tabnak.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین