پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۹۱۲
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: برخی درباره سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران شیطنت کردند.
شعارسال:رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: برخی درباره سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران شیطنت کردند.

ناصر سراج در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه یکی از مسئولان شهرداری اعلام کرده که سازمان بازرسی در رابطه با اعطای طرح ترافیک به خبرنگاران اعلام تخلف کرده است، آیا چنین چیزی صحت دارد؟ گفت: همه مواردی را که خلاف قانون بوده را اعلام تخلف کردیم و اقدام می‌کنیم.

وی افزود: صرف خبرنگاران نیست و احتمالاً می‌خواستند شیطنت کنند. هر کس خلاف قانون هست، اعلام کرده و ورود می‌کنیم.

رئیس سازمان بازرسی در خصوص آخرین وضعیت اختلاف شهرداری با ناجا در رابطه با اخذ عوارض مرتبط با طرح ترافیک گفت: عوارضی اعلام شده و اختلاف بین شورای شهر و شهرداری و پلیس هنوز حل نشده و به همین منظور تصمیم نهایی هنوز در این رابطه اتخاد نشده است.

سراج در رابطه با ورود سازمان بازرسی به موضوع قیمت گذاری خودروها توضیح داد: قیمت گذاری اعلام شده و بر اساس قیمت گذاری اقدام می‌کنند، بخشنامه‌ای که اخیراً تصویب شده به ما هم اعلام شده و در حال بررسی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا افزایش قیمت‌ها خلاف قانون است، گفت: یک بخش از افزایش قیمت خودروها در صلاحیت شورای رقابت بود که واگذار شد و هیأت قیمت گذاری مسئول است، این مورد مربوط به مواردی بود که خارج از ۴۵ میلیون تومان بود و در دولت در حال تصمیم‌گیری در این رابطه هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبر آنلاین، تاریخ انتشار17 اسفند 97، کدخبر: 1238870، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین