پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۳۶۳
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در خصوص شرایط تردد خودروهای ساکن محدوده طرح ترافیک، گفت: به ازای هر سند ثبتی یک خودرو اجازه تردد با شرایط خاص در محدوده طرح ترافیک دارد.
شعار سال : محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در خصوص وضعیت تردد ساکنین محدوده طرح ترافیک گفت: به ازای هر سند ثبتی اجازه تردد به یک خودرو در محدوده طرح ترافیک داده می‌شود و آنها می‌توانند از تخفیف استفاده کنند.

وی با بیان اینکه باید افرادی که در محدوده طرح ترافیک زندگی می‌کنند برای استفاده از تخفیفات سند ارائه کنند، گفت: با هر پلاک ثبتی یک خودرو می‌تواند در محدوده با تخفیفات تردد کند آنهایی که فاقد سند هستند نمی‌توانند؛ حتماً باید سند ثبتی وجود داشته باشد که به آنها اجازه تردد با تخفیفات داده شود.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: در غیر اینصورت افراد برای تردد هزینه ورود به محدوده طرح ترافیک را باید پرداخت کنند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری آفتاب،تاریخ انتشار:14 اسفند 1397،کدخبر:578542،aftabnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین