پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۴۱۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
رئیس جمهور گفت: پس از تخلف آمریکا و اقدام غیرقانونی این کشور در خروج از توافق هسته‌ای، انتظار این است که اتحادیه اروپا این خلأ را جبران کند.
شعار سال : حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز هنگام دریافت استوارنامه سفیر اکردیته جدید مالت در تهران، گفت: ما بعد از توافق هسته‌ای دور جدیدی از روابط بسیار خوب را با کشورهای اروپایی شروع کردیم و روابط با کشور مالت نیز در طول سال‌های گذشته روابط بسیار خوبی بوده است.

وی تاکید کرد: پس از تخلف آمریکا و اقدام غیرقانونی این کشور در خروج از توافق هسته‌ای، انتظار این است که اتحادیه اروپا این خلأ را جبران کند.

رئیس جمهور همچنین خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی برای توسعه روابط دو کشور وجود دارد که امیدواریم از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

روحانی افزود: اراده لازم برای توسعه روابط اقتصادی و سیاسی بین دو کشور وجود دارد و امیدواریم در دوره فعالیت سفیر جدید این کشور در تهران شاهد توسعه روابط بین دو کشور باشیم.

پاول میفسود سفیر اکردیته جدید کشور مالت در تهران نیز در این دیدار با تقدیم استوارنامه خود به رئیس جمهور کشورمان، تصریح کرد: روابط دو کشور دیرینه بوده و همه تلاش دولت ما این است که سطح این روابط بیش از پیش توسعه یابد.

سفیر جدید مالت در تهران بر حمایت کشورش از برجام تاکید کرد و گفت: برجام نقشه راهی برای توسعه روابط دو جانبه و چندجانبه با اتحادیه اروپاست و مالت از این توافق حمایت می‌کند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:18 اسفند 1397،کدخبر:4563213،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
0
0
روابط خوب با هرچی کشور درپیت رو شروع کردیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین