پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۴۲۶۷
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
رئیس پلیس تهران بزرگ با اعلام این که تا کنون هیچ ماده مخدر جدیدی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت شناسایی و کشف نشده است افزود:فعالیت سوداگران مرگ در فضای مجازی با جدیت رصد می شود.

شعارسال: سردار حسین رحیمی درباره پخش فیلم چند دختر جوان که گفته می‌شود ماده مخدر جدیدی به نام توت فرنگی مصرف کرده اند اظهار داشت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی در اختیار پلیس های تخصصی قرار گرفته است تا صحت و سقم آن تایید شود . اما اعلام می کنم تا کنون هیچ ماده مخدر جدیدی به اسم توت فرنگی از سوی کاراگاهان پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف نشده است .

رحیمی با اعلام اینکه سوداگران مرگ با تغییر اسامی مواد مخدر روانگردان اقدام به جذب مشتری برای فروش می کنند افزود :در خصوص فیلم منتشره در فضای مجازی تلاش های پلیس برای شناسایی منتشر کننه گان ادامه دارد و همچنین فعالیت سوداگران مرگ در فضای سایبری نیز تحت رصد اطلاعاتی کاراگان پلیس است .

رییس پلیس پایتخت ادامه داد: قطعا تمامی افرادی که در حال انجام فعالیت های مجرمانه بخصوص تهیه و تولید و توزیع مواد مخدر در فضای مجازی هستند باید بدانند که کوچکترین فعالیت آنها از چشم کاراگاهان پلیس دور نمی ماند و پلیس ضربه نهایی را در زمان مناسب به این باندها وارد خواهد کرد .

سردار رحیمی با بیان اینکه بحث مواد مخدر و مبارزه با آن جزو اولیت‌های پلیس است اضافه کرد:هجوم فروشندگان مواد مخدر به سمت فضای مجازی زیاد است، اما همه این افراد در رصد پلیس هستند و اعضای دوازده باند شناسایی و دستگیر و این باندها متلاشی شده اند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار:17اسفند1397 ، کدخبر: 1238876: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین