پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۴۷۰
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹
فازهای ۲۲ تا ۲۴ پارس جنوبی هفته آینده با حضور رئیس‌جمهور در شهرستان کنگان با ظرفیت تولید روزانه ۵۶ میلیون متر مکعب گاز افتتاح می‌شود.مجری فاز 22 تا 24 پارس جنوبی ارزش محصولات تولیدی این فازها را روزانه 30 میلیون دلار دانست و افزود: پالایشگاه فازهای 22 تا 24 شامل چهار ردیف تصفیه گاز هر کدام به ظرفیت پالایش روزانه 500 میلیون فوت مکعب گاز است.ایزدجو با بیان اینکه سیاست اقتصادی مقاومتی در فازهای 22 تا 24 پارس جنوبی متبلور است خاطر نشان کرد: فازهای 22 تا 24 پارس جنوبی توسط متخصصان داخلی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اجرایی شده است.

شعار سالفرهاد ایزدجو در گفت‌وگو با بیان اینکه فازهای 22 تا 24 پارس جنوبی هفته آینده با حضور رئیس‌جمهور در کنگان افتتاح می‌شود اظهار داشت: فازهای 22 تا 24 پارس جنوبی با توانمندی متخصصان داخلی ساخته شده که با این حجم کار به میزان 5 میلیارد دلار با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها در دنیا کمتر مشابه دارد.

وی تولید روزانه 56 میلیون متر مکعب گاز رااز ظرفیت فازهای 22 تا 24 پارس جنوبی دانست و افزود: در این فازها روزانه 77 هزار بشکه میعانات گازی، 400 تن گوگرد و سالانه 1.5 میلیون تن گاز مایع و یک میلیون تن اتان تولید می‌شود.

مجری فاز 22 تا 24 پارس جنوبی ارزش محصولات تولیدی این فازها را روزانه 30 میلیون دلار دانست و افزود: پالایشگاه فازهای 22 تا 24 شامل چهار ردیف تصفیه گاز هر کدام به ظرفیت پالایش روزانه 500 میلیون فوت مکعب گاز است.

ایزدجو با بیان اینکه سیاست اقتصادی مقاومتی در فازهای 22 تا 24 پارس جنوبی متبلور است خاطر نشان کرد: فازهای 22 تا 24 پارس جنوبی توسط متخصصان داخلی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: فازهای 22 تا 24 پارس جنوبی با چهار سکوی دریایی، 38 حلقه چاه و سه خط لوله دریایی در خلیج فارس و در فاصله 105 کیلومتری ساحل کنگان قرار دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری دانا تاریخ انتشار 24اسفند 97، کد خبر: 1468091، www.dana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین