پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۹۳
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
سازمان پیمان آتلانتیک شمالی در حال نصب یک سامانه موشکی در جنوب ترکیه است.

شعار سال: ناتو سرگرم استقرار یک سامانه موشکی در جنوب ترکیه است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، 36 کامیون ناتو، که حامل اجزای سامانه های موشکی دفاع هوایی بودند، وارد ایالت «قهرمان مرعش» در جنوب ترکیه شدند.

منابع امنیتی ترکیه گفتند: استقرار این سامانه موشکی به هدف مقابله با هرگونه تهدید از جانب خاک سوریه صورت می گیرد. کارشناسان ایتالیایی وارد منطقه شده اند و پیش از نصب سامانه های موشکی، ماهیت زمین آنجا را بررسی کردند.

این محموله سامانه موشکی جدید ناتو از ایتالیا از طریق دریا به بندر اسکندرون در ترکیه رسید و از آنجا در 36 کامیون بارگیری شد. این کامیون ها حاوی سامانه ها و تجهیزات نظامی و فنی است.

این اقدام بعد از پایان ماموریت یگان موشکی پاتریوت آلمان وابسته به ناتو در ایالت قهرمان مرعش در پایان سال 2015 میلادی صورت گرفت. این سامانه آلمانی در چارچوب "عملیات حصار موثر" سه سال در این ایالت مستقر بود.

با اندكي تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 24 خرداد 1395، کد مطلب: 5648828:www. yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین