پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۹۱۴
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
رییس شرکت دولتی روسیه "روستک" اعلام کرد: روسیه سیستم موشکی اس - 400 را پیش از سال 2018 به چین تحویل نمی‌دهد.

شعارسال: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی چمزوف، رییس شرکت دولتی روسیه "روستک" گفت: ما یک قانون داریم: اول باید تسلیحات کشور خودمان را تامین کنیم و بعد به صادرات تسلیحات به خارج از کشور بپردازیم. بسیاری از مشتریان خواهان صادرات هرچه زودتر سفارش‌های تسلیحاتی خود هستند.

در ماه آوریل یک مقام نظامی در گفت و گو با خبرگزاری ریانووستی اعلام کرد: روسیه می‌تواند صادرات سیستم موشکی اس 400 را به چین در پایان سال 2016 آغاز کند.

یک مقام روسی در ماه نوامبر در سال گذشته اعلام کرده بود: مسکو و پکن مذاکراتی را درباره انتقال سیستم موشکی اس 400 انجام داده‌اند.

یک کارشناس نظامی روسیه درباره مزیت‌های این سامانه موشکی اعلام کرد: اس 400 قادر به شلیک به اهدافی تا ارتفاع 300 کیلومتری است. دومین شاخصه آن قابلیت شلیک است یعنی پس از شلیک سامانه تا انهدام هدف به طور خودکار عمل خواهد کرد. موشک‌های آن با تجهیزات داخلی که می‌توانند روی هدف قفل کرده و آن را نابود کنند، همخوانی دارند. برخلاف سیستم‌های آمریکایی، اس 400 به رهگیری هدف نیازی ندارند. علاوه بر این اس 400 تنها سامانه موشکی در جهان است که قابلیت هدف گرفتن اهدافی با افق بیشتر از برد راداری خود را دارد. این سیستم همچنین به خوبی در برابر جنگ الکترونیکی محافظت شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 14خرداد1395، کدخبر: 95031408596: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین