پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۵۶
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۶
مديرعامل بنياد تعاون ناجا، به نتيجه رساندن پروژه هاي در دست اقدام را يكي از اولويت هاي اين بنياد اعلام کرد

شعارسال: به منظور بررسي و رفع مشکلات معيشتي و پرداخت مطالبات کارکنان انتظامي استان نشستي با حضور سردار" محمدعلی نوری نژاد " مديرعامل بنياد تعاون ناجا، سردار"عزیزالله ملکي" فرمانده انتظامي استان و نماينده هاي بنياد تعاون در بندرعباس برگزار شد.

سردار نوري نژاد، هدف از سفر به استان هرمزگان را بررسي وضعيت پروژه هاي در دست ساخت بنياد و تعيين ميزان پيشرفت آنها، مشخص كردن تعهدات بنياد به كاركنان و تصميم گيري براي سرمايه هاي اين سازمان دانست و عنوان كرد: بنياد تعاون موظف است در يك برنامه زمان بندي تمام تعهدات خود به كاركنان را عملياتي كند.

وي با اشاره به اينکه با بررسي دقيق نقاط قوت و ضعف و برنامه ريزي و تلاش مضاعف به تعهدمان عمل خواهيم كرد، تصريح کرد: توجه و رسيدگي به معيشت كاركنان، مهمترين اولويت کاري ناجا است.

مديرعامل بنياد تعاون ناجا با اشاره به اولويت هاي ناجا در سال جديد به موضوع پرداخت تسهيلات مسكن در قالب كد62، افزود: درصورت تامين اعتبار، 70 درصد تسهيلات مسكن و 50 درصد وام ازدواج كاركنان انتظامي استان در سال جديد پرداخت مي شود.

سردار نوري نژاد به پرداخت وام کد 62 به 670 نفر از کارکنان استان در سالجاري اشاره کرد و افزود: يكي از اولويت هاي بنياد تعاون ناجا به نتيجه رساندن پروژه هاي در دست اقدام است.

مدير عامل بنياد تعاون ناجا در پایان گفت: با ارائه خدمات بيشتر در زمينه معيشت کارکنان در واقع به اجراي موفق تر ماموريت ها کمک مي کنيم چرا که کارکنان با انگيزه بهتر به جامعه و مردم خدمتگزاري خواهند کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 23خرداد1395، کدخبر: 95031713368: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین