پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۰۵
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه استفاده از تمام ظرفیت کشور برای مبارزه با موادمخدر الزامی است و نیروی انتظامی برای مقابله با این معضل با تمام ظرفیت ورود پیدا کرده و این اهتمام ادامه خواهد داشت، گفت: ناجا با قاطعیت و انگیزه، مأموریت مبارزه با مواد مخدر را دنبال می کند.

شعار سال: سردار سرتیپ حسین اشتری روز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان؛ ماه میهمانی خداوند، اظهار داشت: انشاءالله از ساعات پایانی ماه شعبان؛ ماه خضوع، خشوع و استغفار نهایت بهره را ببریم و با آمادگی بیشتر آماده ورود به ضیافت الهی باشیم.

وی با اشاره به نشست مسئولان نظام با مقام معظم رهبری، افزود: حضرت آیت الله امام خامنه ای اهتمام ویژه ای برای شناسایی و احصاء آسیب های اجتماعی دارند و مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد از تأکیدات معظم له می باشد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به نقش مهم و کلیدی ناجا برای برخورد با مواد مخدر ادامه داد: نیروی انتظامی برای مقابله با مواد مخدر اقدامات تأثیرگذاری انجام داده است. عزم و اراده مقابله با پدیده اعتیاد در این نیرو وجود دارد و شهدایی که در این عرصه تقدیم شده است موید این ادعا است.

وی افزود: نیروی انتظامی با قاطعیت و انگیزه، مأموریت مبارزه با مواد مخدر را دنبال می کند.

اشتری با اشاره به نقش و سهم دستگاه های مسئول و ذیربط برای مبارزه بامواد مخدر، گفت: باید در این راستا سهم دستگاه ها مشخص و همه آنها در راستای مبارزه با مواد مخدر نقش آفرین باشند چرا که اجرای مأموریت های ملی و کلان نیازمند همکاری همه دستگاه ها ی مسئول و مشارکت همگانی است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ناجا در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است، افزود: در کشفیات مواد مخدر و برخورد با باندها شبکه های سازمان یافته مواد مخدر توفیقات خوبی داشته ایم، تعاملات بین المللی نیز در این عرصه توسعه داشته است.

اشتری ادامه داد: در مجموع علیرغم افزایش 20 درصدی مأموریت های ناجا، میزان شهدا و تلفات کاهش یافته و این موفقیت مرهون لطف خداوند، برنامه ریزی، آموزش و بکارگیری تجهیزات نوین است.

وی تأکید کرد: رشد و تعالی سازمان نیازمند برنامه ریزی دقیق، دانش و مهارت افزایی است و تشکیل کارگروه های علمی، نیازسنجی، استفاده از نظرات کارشناسان در پیشبرد اهداف سازمان کارگشا می باشد.

اشتری خاطرنشان کرد: استفاده از تمام ظرفیت کشور برای مبارزه با موادمخدر الزامی است و نیروی انتظامی برای مقابله با این معضل با تمام ظرفیت ورود پیدا کرده و این اهتمام ادامه خواهد داشت.

وی گفت: ارائه راهکار کاربردی و عملیاتی برای مبارزه با مواد مخدر امری ضروری است و انشاءالله با عزم و اراده ای که در ناجا وجود دارد این مهم تحقق یابد.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: تزریق و بکارگیری تجهیزات نوین و کاربردی، مطالعه تطبیقی روش های پلیس مبارزه با مواد مخدر سایر کشورها و ... در عرصه مقابله با مواد کارآمد است.

اشتری با بیان اینکه جدیت دستگاه قضا برای برخورد با قاچاقچیان قابل تقدیر است، افزود: باید ابزارهای قانونی ناجا برای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر تقویت شود.

وی با اشاره به نقش اثرگذار «اشراف اطلاعاتی» در پیشبرد اهداف سازمان، تصریح کرد: اشراف اطلاعاتی ابزاری کارآمد در شناسایی و برخورد با مجرمان است و سال گذشته 65 درصد از کشفیات مواد مخدر براساس فعالیت اطلاعاتی محقق شده است.

وی بر لزوم بکارگیری روش های نوین برای مقابله با باندها و شبکه های قاچاق تأکید کرد و گفت: مبارزه با مواد مخدر باید تخصصی، هوشمندانه، حرفه ای و با برنامه ریزی دقیق باشد.

فرمانده ناجا افزود: اشراف اطلاعاتی، دستگیری سرشبکه های اصلی، فروشندگان مواد مخدر و برخورد با خرده فروشان از اولویت های نیروی انتظامی است.

وی تأکید کرد: فضای جامعه باید برای قاچاقچیان و خرده فروشان ناامن شود.

اشتری با بیان اینکه یکی از کارکردهای پلیس نامحسوس برخورد با خرده فروشان مواد مخدر است، افزود: فضای جامعه باید به قدری مصون و امن باشد که خانواده ای نگران گرفتارشدن فرزند و عزیزانش در دام اعتیاد نباشد.

وی جمع آوری معتادان متجاهر را نیز یکی از اولویت های ناجا برشمرد و اظهارداشت: با تأمین بسترهای نگهداری و درمان معتادان متجاهر، نیروی انتظامی این آمادگی را دارد در کسری از هفته معتادان متجاهر را جمع آوری کند.

وی تأکید کرد: باید چهره شهر و کشور را از جولان آسیب های اجتماعی پاک کنیم و این مهم نیازمند آن است که بر روند اجرای طرح های مبارزه با آسیب های اجتماعی نظارت دقیق صورت بگیرد.

وی گفت: مبارزه با مواد مخدر نیز نیازمند آن است که بر روند اجرای دستورالعمل های مبارزه با مواد مخدر نظارت وجود داشته باشد.

اشتری در ادامه با اشاره به آیین تکریم و معارفه روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه زحمات سردار «مویدی» در نیروی انتظامی به ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر بر کسی پوشیده نیست، افزود: وی مدیری کوشا و متعهد است و انشاءالله زحمات او ذخیره آخرت و باعث برکت زندگی وی باشد.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین با آرزوی توفیق برای سردار «مویدی»، سردار «زاهدیان» را به عنوان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر معرفی کرد و گفت: سردار زاهدیان نیز از عناصر انقلابی، فهیم، هوشمند و کارآمد در نیروی انتظامی است و انشاءالله انتساب وی منشأ خیر و برکت باشد.

با اندكي تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 17 خرداد 1395، کد مطلب: 82103233 (5375109):www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین