پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۸۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
فرمانده نداجا گفت: ناوشکن‌هایی که زمان ساخت آن‌ها ۱۲ سال تخمین زده شده می‌شد، حالا در کمتر از دو سال ساخته می‌شوند.

شعار سال: امیر دریادار حسین خانزادی در نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش در خرمشهر با بیان اینکه برپایی نمایشگاه‌های راهیان نوریادآوری ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس است، عنوان کرد: امنیت و سرافرازی امروز ما مرهون فداکاری و ازخودگذشتگی مردان و زنانی است که در گذشته با پایداری در مقابل دشمنان، افتخاری بزرگ رقم زدند.

وی با اشاره به افتخارات نیروی دریایی راهبردی ارتش در هشت سال دفاع مقدس، گفت: تکاوران نداجا با جان‌فشانی در مقابل دشمن بعثی مانع از پیشروی و رسیدن آن‌ها به اهداف شوم‌شان شدند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: علاوه بر ۳۴ روز مقاومت در خرمشهر، نیروی دریایی ارتش در دریا هم حماسه‌آفرین شد و با انجام عملیات‌هایی نظیر عملیات‌های شهید صفری، اشکان و مروارید پس از گذشت ۶۷ روز از جنگ تحمیلی باعث شد تا دشمن بعثی دیگر نتواند تا پایان هشت سال دفاع مقدس در صحنه دریا حضور پیدا کند.

خانزادی خاطرنشان کرد: امروز به برکت خون شهدا و جانبازان این مرزوبوم و به‌همت و توانایی فرزندان ایران اسلامی، ناوشکن‌هایی که زمان ساخت آن‌ها ۱۲ سال تخمین زده شده می‌شد، حالا در کمتر از دو سال ساخته می‌شوند و این موارد دلیل رشد تصاعدی نیروی دریایی راهبردی ارتش در دهه پنجم انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص گام دوم، گفت: حرکت‌های بعدی این انقلاب به‌دست جوانان این مملکت است. امروز ما در عرصه دریا از این عزیزان استقبال می‌کنیم و دستشان را به گرمی می‌فشاریم.

خانزادی در پایان تصریح کرد: در تاریخ بسیاری از کشورها، روزهایی وجود دارد که باعث افتخار و مباهات آن‌ها می‌شود. انقلاب اسلامی از آغاز تاکنون لحظه‌به‌لحظه پر از حماسه‌آفرینی بوده و این هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی در دفتر ۴۰ سال اقتدار اسلامی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ 29 اسفند 97، کد مطلب: 369285: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
0
0
ایران از نظر نظامی پیشرفت بسیار بسیار خوبی داشته و قدرت نظامی ایران عالیه این پیشرفت رو به خودم و تمام مردم عزیر ایران تبریک میگم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین